Volgers

donderdag 8 augustus 2024

Granny vestje à la Karin Bloemen! - deel 3

Hoi,

Nog steeds werk ik aan mijn haakproject. Ik heb wel gemerkt, dat ik nog veel katoen ga overhebben. Dus ga ik nog een hexagon vestje haken. Een lange hexagonvest. Ik heb alvast mijn kleuren volgorde al bepaald. Hmm zo blijf ik natuurlijk wel bezig hé!! En medio september gaan mama en ik een CAL haken van Hobbii.  Daarvoor hebben we onze wol ook al gekozen. We hadden alle kleuren die we nodig hadden voorradig. Dus dat viel goed mee.

Nu mijn Granny vestje à la Karin Bloemen!. Ik heb bij 30 lapjes klaar van de 58. Gaat goed vooruit.


Dit is het model dat ik wil haken
 

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  




 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍


4 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuk haakwerk Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

meg zei

Beautiful crochet work Claudia

GerJanne zei

Nou, je schiet lekker op!

Marjolijn van Elsberg zei

Supergaaf, ik ga nu windspinners haken en lantaarnhangertjes. Leuk voor in de tuin!