Volgers

zaterdag 24 augustus 2024

Gnome is where the heart is

 🎄Gnome is where the ❤ is🎄

Eerst een update over Wim;

Wim heeft een bacteriële infectie. Vrij zwaar. Maar geen tuberculose. Maar omdat hij veel medicatie neemt die zijn immuunsysteem onderdrukt heeft het langer geduurd voordat hij zich echt ziek is beginnen voelen. Hij heeft nu ook een dubbele longontsteking. Voorlopig houden ze hem nog in het ziekenhuis.


Vandaag hebben we een Facebook hop met de nieuwe Bella Lulu stansplaatjes Snow Ho Ho. De meiden uit ons Noor & Zo team zijn ermee aan de slag gegaan dus hop gezellig mee en laat je inspireren.



3009/0005 stansplaatjes Snow Ho ho
CCL-FR-PS17 design papier happy hohoho
CDEST034 stencil mug
CCL-ES-CD857 border ijsrand
923400048 eiskristall
SL-ES-PP49 paperpad glitter fairytale
SL-ES-SNOW01 effect snow
470.784.205 Fold art michael

Wij vinden het leuk als je een reactie achterlaat bij onze kaartjes en we hopen dat je de Facebook pagina's van onze teamleden gaat volgen!

Je bestelt de stansplaatjes Snow ho ho ho van Bella Lulu hier in de webshop:
https://noorenzo.com/product/stansplaatjes-snow-ho-ho/

#noorenzoshop #noorenzo #creativecraftlab #studiolight #bellalulu #dutchdoobadoo #yartfactory #kaartjesmaken #cardmakersofinstagram #papercrafts #instacraft #craft #cardmaking #diycards #homemadecards #kaartenmaken #kaartenmakenisleuk #papercrafting #scrapcards #ilovecardmaking
#noorenzo


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more en in mijn groep Claudia's kaartjes 


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

5 opmerkingen:

meg zei

A brilliant layout and design with gorgeous papers,love the colours

Cinderella zei

Hoi Claudia,

Super cute is ie en mooie kleurencombi`s.
Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Wat een leuk model en wat een mooie kaart.
De kleuren vind ik alleen al heel erg mooi bij elkaar.
Heel veel sterkte en beterschap voor Wim (en voor jou, pas goed op jezelf hoor)

Marjolijn van Elsberg zei

Superleuk!!!!