Volgers

vrijdag 23 augustus 2024

Vliegerkaart

Vliegerkaart


Monica heeft onlangs voor onze abonnees deze stap voor stap video van de Vliegerkaart opgenomen. Vandaag lichten we met de meiden uit ons team deze leerzame les uit in een Facebook hop. Laat je inspireren en hop een rondje mee!






✂ 3007/0001 Bella Lulu in de wolken
✂3000/0150 knipvel baby bears
✂ witte en roze cardstock
✂roos lintje

We vinden het leuk als je een reactie achterlaat bij onze kaartjes en we hopen dat je de Facebook pagina's van onze We vinden het leuk als je een reactie achterlaat bij onze kaartjes en we hopen dat je de Facebook pagina's van onze gaat volgen!
De leerzame les van de Vliegerkaart bestel je hier in de webshop:
Wil je geen enkele leerzame les missen neem dan voor slechts 10 euro per maand een abonnement. Vanaf het moment dat je abonnement ingaat heb je direct toegang tot alle online workshops die we tot nu toe hebben gemaakt. Abonnee worden kan hier:


Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes and more  


 Tot gauw! 😀

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje.

Elle-Jeanne zei

Wat een leuke vliegerkaart Claudia.
Groetjes Elle-Jeanne

GerJanne zei

Heel leuke kaart!