Volgers

zondag 4 augustus 2024

Ho Ho Ho

 Hoi,

Gisteren waren Wim en ik alleen thuis. Joran is met vriendinnen op vakantie in Tenerife en Jarno had met vrienden afgesproken. Dus leek het ons weer een ideaal moment voor een me time met ons 2. We zijn lekker gaan uiteten. Zo zalig!! We hebben lekker gesmuld en gebabbeld. 

Vandaag staat er een hele dag knutselen  op het programma. Ik ga eens niets doen in het huishouden. Daar kan je in bezig blijven. Dus vandaag ook nog even me time.

 Morgen vlieg ik er terug in!

Men 2de kaartje voor vandaag is een kerstkaart. Deze is mijn inspiratiekaartje voor  Girlz Creative Christmas. Het thema dat we deze week willen zien is een gebouw of gebouwen.


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Vanaf 25 augustus starten Lisbeth en ik een nieuwe maandelijkse challenge blog!!!!! Deze zal telkens starten de 25ste v/d maand.

GIRLZ CREATIVE FUN ART OF SCRAP

Deze blog is bedoeld om je creativiteit helemaal los te laten. Alles is toegestaan. Kaartjes, albums, lay outs, project life, ATC, mixed media, stempels, digis enz.... Enige voorwaarden .... dat jullie DESIGN PAPIER gebruiken!!!

Er is ook een DT CALL. meer info is te vinden op het blog: GIRLZ CREATIVE FUN ART OF SCRAP

Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  


 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



8 opmerkingen:

meg zei

A beautiful layout,papers and wintry scene

Imke zei

Wonderful Christmas Card and great shape. Thanks for joining us @Little Red Wagon. Good luck in the draw.

Imke ~ My Crafty Place

Anita van Deur zei

Super schattig kerstkaartje met zo`n leuk papier ook een leuk vorm heeft je kaart. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

carla zei

Een mooie kerstkaart Claudia.
Bedankt voor je deelname aan onze 'Alles Mag' challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Dotty Jo zei

Your card is so pretty, Claudia. Thanks for joining us at MLCC, Jo x

Jinny zei

What a beautiful card. I especially love the shape. Thank you for joining us at Dream Valley, and I hope to see you again soon. Hugs, Jinny

Deanne Saunders zei

Sweet card!!! Thanks so much for participating in my PINSPIRATIONAL challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

Sari / Granne zei

You have created a lovely winter scene and love the shape on your card. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.
Granne DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/