Volgers

zondag 11 augustus 2024

Warme Kerstgroetjes

 Hoi,

Dit kaartje is mijn inspiratie kaartje voor  Girlz Creative Christmas, is: een Blauwe kaart.


 Voor het Promoteam van Noor & Zo heb onderstaand kaartje gemaakt.
Ik heb hiervoor gewerkt met Goodiebag foiled cards and Elements - dit kan je hier vinden.
Andere materialen kan je natuurlijk ook in de webshop vinden bij Noor & Zo


πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍



7 opmerkingen:

meg zei

A wonderful traditional Father Christmas card

Ellibelle zei

A really fun Chrismtas card, thanks so much for sharing at my Crafty Wednesday challenge!

Chris zei

A lovely design with a cute Santa image, bright and cheerful, great texture too. Thank you for joining us at Crafty Calendar.
Chris
x

Elle-Jeanne zei

Leuke kerstkaart Claudia.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne

Deanne Saunders zei

Oh so adorable!!! Thanks so much for participating in my PINSPIRATIONAL challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

carla zei

Je blauwe kerstkaart ziet er heel mooi uit. Ook de binnenkant en dat maakt ze nog extra speciaal.
Tof gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan onze 'Alles Mag' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

Beantw

Doris P. zei

A very cute christmas card. I like the foiled elements. Thanks for joining us at the Papercraft Challenge.