Volgers

vrijdag 2 augustus 2024

Hartelijke groetjes

  Hoi,

Gisteren heb ik de 3de inspuiting van het jaar gekregen aan de achillespees. Nu mag ik een beslissing nemen voor toch een operatie te laten doen. Want zo genezen gaat het niet meer doen. Een operatie geen geen 100% zekerheid maar wel meer garantie dat het beter gaat zijn dan nu. Nu ben ik met een inspuiting 2 maandjes goe ongeveer en dan komt de pijn weer terug!! Van de week heb ik zelfs weer mijn voet omgeslagen, maar das gewoon omdat ik daar zo onzeker op ben en soms lukt het gewoon nie om te gaan. Heel die enkel en voet verstijft door de achillespees. Maar ook vooral de constante pijn, bij elke stap die ik doe. Dus ga er is goe over nadenken en dan ga ik bekijken wanneer ik dit het beste laat doen.

Want hΓ© Wim wordt bijna 50 en daar wil ik ook nog iets voor organiseren. In een volgende post meer daarover.


Vandaag heb ik een kaartje voor jullie voor The Outlawz Festive Friday



Zoals elke maand hebben we een aantal thema's voor jullie klaar. Hier mag je uit kiezen om je creatie mee te maken.
Ik heb gekozen, zoals jullie kunnen zien voor vlinders.

KERST - CHRISTMAS
VLINDERS - BUTTERFLIES
ZEILEN - LET'S GO SAILING
VAKANTIE - HOLIDAYS






πŸ’—Leuke challenges waar ik graag aan deelneem πŸ˜ƒ:

Craft Rocket - random winner - challenge 116- 01-08-2024
Winner's Badge
Je kan mij ook volgen op mijn facebookpagina: Claudia's kaartjes  



 Tot gauw! πŸ˜€

Je kan mij nu ook vinden op YouTube: Claudia's kaartjes, waar ik regelmatig filmpjes ga posten.


Leuk dat je weer op blogbezoek ben geweest.  Tof als je een reactie achterlaat. Ik lees deze steeds met veel plezier!  Tot de volgende keer 😍

11 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart Claudia.
Leuk modelletje
Gefeliciteerd met je topper
Groetjes Elle-Jeanne

Anita van Deur zei

Super leuke deze kaart met mooie kleuren. Gefeliciteerd met je topper.

Wendy L zei

Lovely card, thanks for playing at MAWTT this month, xxx

GerJanne zei

Oei! Dat wordt nadenken om de goede beslissing te nemen! Maar laat eerst Wim maar 50 worden...Grappig eigenlijk, ik heb geen idee hoe oud jij bent!
Je kaart is werkelijk prachtig!

Helen zei

Beautiful card - those butterflies are so cute!

Thanks for another great card for the Festive Friday Challenge.

Helen x

Mia zei

Beautiful shaped card! Thank you so much for entering our challenge at Try it on Tuesday. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Mia
Designer for Try it on Tuesday
craftartista.blogspot.com {My Blog}

Tracie zei

What an adorable card. I love all the different elements to your card. Thanks for sharing with us at PIP Challenges.

Mia zei

Beautiful card and great coloring! Thank you so much for entering our challenge at Try it on Tuesday. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Mia
Designer for Try it on Tuesday
craftartista.blogspot.com {My Blog}

Carole J zei

Your butterfly card is so beautifully designed. Lots of gorgeous details and happy colours. Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” August Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
Carole x DT Craftilicious Creations

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful card with the tag!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Hugs Rachelle
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com

Epie zei

Wat een prachtige kaart Claudia , zo leuk gedecoreerd alles
Proficiat met je mooie topper , fijne dag
Groetjes Epie