Volgers

maandag 8 juli 2013

16 de kerstkaart

Hoi,

Hier ben ik weer, met een............. Kerstkaart. Ja, raar hé. Buiten is het bijna 30° en ik het gisteren dit kaartje nog gemaakt in het zonnetje.

Deze vind Wim wel geslaagd, alleen vind hij de kleuren een "beetje raar" voor Kerst. En ja, voor de eerste keer een BESTIE ingekleurd. Die digis vind ik zo geweldig. Er zullen er nog wel meer volgen, hihi..... En Alhoewel dat borduren op kaarten niet echt mijn ding, heb ik met dit kaartje goed mijn best gedaan!!

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de volgende challenges:
kleurenfestijn challenge juli 2013 met als thema borduren tot 31 juli
Just a note challenge 13 met als thema Christmas in July maar zonder Kerstpapier te gebruiken tot 11 augustus
CCWS challenge 80 volgens schets met twist; gebruik 4 papiertjes, 3 brads, 2 bloemen en embossing op je kaart
knutsels en kadootjes challenge 2 met als thema maak een Kerstkaart/creatie tot 3 augustus




challenge Knutsels en kadootjes

Knutsels en kadootjes


gebruikte materialen:
cardstock, DP, glitterlijm: action
kraft: overschotje
mal: MD en Joy
digi: Bestie en ingekleurd met spectrum noir
brad: hobbyoutlet
meeldraadjes, gouden embossingpoeder: boekenvoordeel
Alle randen heb ik geborduurd en bewerkt met distress inkt old paper van Tim Holtz

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje
ik ga voor kic ook een kerstkaart maken digi is al ingekleurd nu de rest nog en ik hou ook niet van borduren op kaart
grtjs Lisbeth

Malika zei

hoi Claudia,

supermooi kaartje hoor
groetjes malika

Nelleke zei

Haha ja in deze tijd gebruiken we vaak andere kleuren voor kerstkaarten, dat is mij opgevallen. Maar je kaart mag er zijn hoor ziet er goed uit. Groetjes. Nelleke

Marcella zei

Hoi hoi

Ja echt weer voor een kesrtkaart is het dan niet maar wel heel slim om er aan te beginnen ik kom er nog niet toe.
Vind hem erg leuk met deze digi .ik heb me er ook aan gewaagd en vond ze best lastig in kleuren .
Die van jou is prachtig .
Fijne dag
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt, leuk met de Bestie en fijn dat je meedoet aan de challenge van Just a Note..liefs van Ans

jolanda zei

hele leuke kaart

Ria zei

Mooie kaart Claudia,leuk zijn ze he de Besties.
Ook ik heb er een stel gekocht.
Gr ria

Jolanda zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt met de sketch van CCWS. Alle opdrachten goed toegepast.. een prachtige inzending voor de challenge.. bedankt voor je deelname.

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke digi.
Gr. Anja

Anoniem zei

Wauw,wat een beauty van een kerstkaart en betsie vind ik gewoonweg een gave stempel die je schitterend ingekleurd heb.Groetjes Joke

Josje zei

Wat een leuke kaart en die stempel is ook enig

Aukje zei

Wat een super kerstkaartje heb je gemaakt.
groetjes
Aukje

Monique zei

Hoi Claudia,

Leuk een kerstkaart met een Bestie. Helemaal een hype. Je bent de eerste. Leuk dat je meedoet. Zou je nog 1 ding voor me willen doen? Rechts bovenin staat een foto met de kerstkaart in mijn sidebar. Zou je die foto in jouw sidebar willen zetten?

Lieve groetjes, Monique

Ingrid Reyners zei

Mooe aparte kerstkaart eb je gemaakt, al zul je afbeeldingen bij mij niet vaak tegen komen ik vind ze bij anderen wel mooi om te zien, ik vind het knap hoe je ze hebt in gekleurd, en de kleuren die je ebt gebruikt zijn anders, maar helemaal goed voor dit kaartje. Groetjes Ingrid

Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Je kaart ziet er weer mooi uit, en bedankt dat je weer meedoet aan de challenge bij kleurenfestijn.

Groetjes Antoinette