Volgers

dinsdag 16 juli 2013

Sterkte

Hoi,

Mijn 2 de blog vandaag. Bedankt iedereen, voor die lieve reactie ivm Ann.

Deze week is zo slecht begonnen, hier. Nu krijgen we te horen dat een nonkel van Wim gestorven is. Fik, was al wel lang ziek, maar toch is het nu plots weer heel snel gegaan.

Omdat ik nooit condoleance kaarten op voorraad heb, heb ik er deze avond 1 gemaakt. Ik blijf het toch lastig vinden om zo'n kaarten te maken.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
de creatieve zebra challenge 28 - gebruik GEEN bloemen tot 21 juli
bij oma dee challenge 7 volgens schets tot 31 juli

gebruikte materialen:
cardtock: had ik nog liggen
parels: big bazar
DP: action
ronde pons
tekst: joy craft met embossingpoeder gedaan
mal vlinder van Tim Holtz
Alle randen heb ik bewerkt met distress ink "vintage photo"

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia 

11 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat een stijlvolle condoleance kaart. Je hebt ze soms helaas nodig en dan is het fijn om een mooie kaart te kunnen sturen. Groeten Trijntje

nans'creablog zei

Eenvoudige maar toch mooie en stijlvolle kaart.

Groetjes,
Nans

GerJanne zei

Ha Claudia,
mooi kaartje heb je gemaakt. We hebben ze nodig, net als geboortekaartjes, maar eigenlijk verstuur je ze liever niet..
GerJanne

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Marcella zei

Hoi Claudia

Ik had je berichtje hieronder even gemist jeetje wat een triest nieuws je hebt er wel een prachtige kaart voor gemaakt .
en deze kaart is ook weer erg mooi .

Groetjes marcella

Josje zei

Mooie stijlvolle kaart

ANJA 3D zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Dit soort kaarten heb je ook nodig.
Het zit je de laatste tijd niet mee.
Heel veel sterkte.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Gecondoleerd Claudia en wat heb je een mooie kaart gemaakt met een hele mooie tekst.
Liefs van Anita

sandra_w zei

Gecondoleerd! Mooie kaart bedankt dat je meedoet met de schetsuitdaging!

Cornelie zei

Een kaartje doet goed in dit soort situaties. Mooi gedaan en dank je wel voor het ,meedoen.

Inge Groot zei

Mooie condoleance kaart heb je gemaakt met de schets Claudia!