Volgers

woensdag 31 juli 2013

Je bent super!

Hoi,

Na de huishoudelijke taken en tijd genomen voor de kids, heb ik deze avond nog gefreubeld.

Dit is het resultaat geworden. Ik heb geprobeerd om het een beetje vintage te maken. Maar ik heb de indruk, dat dit niet goed gelukt is.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU uitdaging 47 volgens schets en vintage tot 01 augustus
c is for challenge challenge 3: fresh en bright tot 12 augustus
scrap my dream challenge 12 lint en/of kant, 3 bloemen, 2 DP en tekst tot 24 augustus

gebruikte materialen:
carstock, bloemen: eigen voorraad
stempelinkt: kruidvat
mal: nestabilities en dies
pareltjes: action
lint is een overschotje
plaaatje denk action (heb die al zo lang, dat ik het niet meer weet)
Verder heb ik nog pluimpjes gebruikt en aale randen heb ik met distress inkt "old paper" bewerkt

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

11 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Renate zei

Misschien niet helemaal vintage, maar ik vind het een ontzettend leuke kaart geworden, Claudia!

Groetjes, Renate

Wilma zei

Een heel MOOI kaartje Claudia en LEUK dat je aan de uitdaging van NKU meedoet.
Liefs Wilma

Anita Meijer zei

Hij is prachtig Claudia.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Ik vind het een hele mooie kaart Claudia met een vintage touch.

Groetjes,
Nans

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat een prachtige kaart. Het plaatje is supermooi. Je hebt de kaart erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Sé-tje Limlam frutsels zei

Niet helemaal vintage misschien maar wel een leuke kaart.

Groetjes José

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Prachtige uitstraling, mooi kleuren en details
Groetjes, Anja

Ankie vd Polder zei

Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij Scramydream. Groetjes, Ankie

Unknown zei

Fabulous summer card with a vintage touch, love this image. I would like to thank you for entering my 'C... is for challenge' blog and I wish you good luck in the draw.
Hugs,
Anna xxx

dieke zei

Wat een lief romantisch kaartje, Claudia!
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Scrap my Dream.

Groetjes van Dieke.