Volgers

woensdag 3 juli 2013

Je weet wel waarom

Hoi,

Waar is die zon van gisteren gebleven??? Vandaag alleen maar regen te zien. Maar morgen zou het terug beter worden.

Groot nieuws voor ons Belgen. Nadat ons buurland een nieuwe Koning kreeg eerder dit jaar, mogen wij ons ook verwachten aan de festiviteiten voor ons Koningshuis. Ja, nog een paar weekjes en we hebben ook een nieuwe Koning. Ikzelf vind het wel leuk.

Deze avond heb ik een kaartje gemaakt volgens de schets van sketch saturday challenge 265 tot 05 juli.


gebruikte materialen:
cardstock wit en roos: stukjes wol: eigen voorraad
mallen: MD en Joy Craft
glittersteentjes, washitape en decopapier: action
stempelinkt en embossingpoeder: boekenvoordeel
tekststempel: Joy craft en MD
knoopjes: hobbyoutlet
Het naaimachientje het ik met witte embossingpoeder bewerkt

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

8 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt en alles super leuk verwerkt! Alles pas perfect bijelkaar!

Gr Antoinette

Ingrid Reyners zei

Heel mooi kaartje heb je gemaakt Claudia, mooi af gestemd op elkaarmet de kleurtjes. Ja ik heb het gehoord dat de koning de troon gaat verlaten, ik ben benieuwd of het bij jullie ook zo groots gevoerd gaat worden als in Nederland. Ik vond het toch iets heel bijzonders. Groetjes Ingrid

karin zei

Mooi gemaakt Claudia !
Dat Belgie een andere koning en koningin zou krijgen was al te verwachten natuurlijk. Jaloers van NL zeker ;)
groetjes,
Karin

Alex H. zei

What a great card! Love all these cute details! Thanks for joining us at Sketch Saturday!
;-) Alex H.

Marcella zei

Hoi hoi
Erg leuk gedaan weer je kaartje .
En ja jullie ook een nieuwe koning gaat dat ook zo,n groot feest worden ???

Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke kaart is dit, mooie kleurtjes, leuk de naaimachine en toebehoren..en bij jullie ook een troonswisseling, Leuk..liefs van Ans

Ria zei

Wat een super kaart weer Claudia.
Mooie details heb je gebruikt.
Gr Ria