Volgers

vrijdag 12 juli 2013

You're SUNsational

Hoi,

Het is al vrijdag, mijn 1ste vakantie week ligt al achter de rug. Wat gaat het toch snel. Het zonnetje is vandaag (en gisteren) ook weer niet meer van de partij. Ik hoop dat daar snel verandering in komt.

Maar het is wel ideaal weer om te freubelen. Dus, heb ik weer een Bestie kaart gemaakt. Ik ben helemaal weg van die meid met haar grote ogen. Wim vind dit kaartje niet zo mooi. Hij vindt de digi maar niks. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen aan volgende challenges:
SSW challenge 214 volgens schets tot 16 juli
C&S challenge 75 borduren op je kaart tot 14 juli

binnenkant van het kaartje


gebruikte materialen:
cardstock: had in nog liggen
lint: restjes
parels: action
decopapier en groen karton met glans: action
digi: Bestie en ingekleurd met spectrum noir
mallen: Joy craften Noor Design
stempels: Joy craft
Randen heb ik geborduurd en bewerkt met distress inkt "old paper" van Tim Holtz

Wil ook graag meedelen dat ik gewonnen ben met mijn Kerstkaartje bij CCWS

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia 

20 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Super kaartje en prachtig van kleur en gaaf dat je gewonnen heb met je kaart... Top!

Gr Antoinette

Linda Anderson zei

Adorable!! And would you look at that sweet image...fabulous! Great color palette. Thanks for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

Kreatief met Maria zei

Mooi kaartje Claudia en gefeliciteerd met je prijs. Groetjes Maria

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
leuk dat je gewonnen hebt met je mooie kaartje, deze kaart is ook weer super maar..ik vind dat er ook wel - knappere- Besties zijn..liefs van Ans

!neke zei

Ziet er weer top uit !

groeten !neke

Josje zei

Leuke fleurige kaart heb je gemaakt.
gefeliciteerd met je prijs

GerJanne zei

Heel leuk kaartje! Mooi gedaan met dat randje!
En proficiat met je gewonnen kaartje.

GerJanne

Monique zei

Hoi Claudia,

Ik vind hem wel mooi hoor.
En gefeliciteerd met je prijs.

Groetjes, Monique

Marfien zei

Mooie kaartjes Claudia, maar helaas ik ben geen Besties fan. Heb ook al gezien dat er een Besties blog is, misschien kun je daar ook nog aan meedoen.
succes, Marfien

Jeannie zei

So pretty! Love the butterflies and the color combo! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Anita Meijer zei

Hij is prachtig Claudia, helemaal top en gefeliciteerd met het winnen met je prachtige kerstkaartje, super voor je.
Liefs van Anita

Els zei

Mooie kaart heb je gemaakt en mooi geborduurd ook.
Leuk dat je meedoet met de cards & scrap Challengeblog.
Groetjes, Els

Malika zei

Prachtige kaart hoor Claudia

malika

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje heb je weer gemaakt Claudia, en gefeliciteerd met je kaartje wat gewonnen heeft en je prijs natuurlijk. Geniet nog van je vakantie. Groetjes Ingrid

nans'creablog zei

Mooie kaart Claudia. En gefeliciteerd met je gewonnen kaartje.
Geniet nog van je vakantie, de mijne is alweer voorbij.

Groetjes,
Nans

Heide zei

Your card is beautiful inside and out. Love all the great embellishment that you have added. Thanks for joining us.
Hugs, Heide SSW-DT

Joanna M. zei

So happy to see you back over at Sweet Sketch Wednesday again. Great card.
~Jo, SSW-DT

Kathie zei

Hi Claudia what a lovely card such a great image and lovely colours you've used and wonderful added embellishments. Great card and thanks so much for joining us this week of at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Arlana 11426 zei

Such a sweet card! Arlana@SSW!!!

Sharon Basel zei

Wowzers! Love all the details you've created on this wonderful card. I could stare at it for days! Thanks for joining us at SSW!
Sharon, SSW-DT