Volgers

zaterdag 27 juli 2013

Vakantie

Hoi,

We zijn terug thuis, na een heerlijke vakantie in Tenerife. Zon, zee, en gewoon genieten........

 
Ik ga proberen om deze week bij iedereen even een kijkje te komen. Want met een weekje ertussenuit te zijn, heb ik veel achterstallige post, hihi.  Dus, mijn excuses als ik niet bij iedereen een reactie achterlaat.
 
Ondertussen heb ik ook mijn prijsje in ontvangst mogen nemen van CCWS. Heb daar een tijdje terug gewonnen. Wat een leuke prijs, hé.
 
 
 
Ook leuk om te zien dat ik bij EHI ben  gewonnen met mijn Troostkaartje.
 
Wat een leuke thuiskomst.
 
grtjs
Claudia

8 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat fijn dat jullie zo hebben genoten op vakantie Claudia, helemaal top. En wat een gave prijs heb je inderdaad gewonnen.
Liefs van Anita

Renate zei

Jij valt met je neus in de boter!! Eerst al zo'n lekkere vakantie, dan nog een prijs op je deurmat en vervolgens nog eens winnen. Leuk joh! Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. En succes met alle dagelijkse beslommeringen bij thuiskomst....

Groetjes, Renate

Lisbeth zei

hoi
leuk dat je terug bent en dat je een super vakantie heb gehad
grtjs Lisbeth

Ingrid Reyners zei

Wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad op vakantie, en wat een mooie prijs Claudia! Dat is nog eens leuk thuis komen! Groetjes Ingrid

GerJanne zei

Dat is leuk thuiskomen!! Mooie prijs gewonnen!
Succes en plezier met het bezoeken van alle blogs...er is heel veel moois gefabriceerd!
Groetjes,
GerJanne

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat fijn dat jullie hebben genoten van de vakantie!! En dan thuis komen met zo'n leuke prijs is super leuk.

Groetjes José

Anoniem zei

Wat fijn dat jullie een lekkere vakantie gehad hebben en een leuke binnenkomer toen je thuis kwam.Groetjes Joke

ANJA 3D zei

Dat ziet er prachtig uit. Jullie hebben een heerlijke vakantie gehad, zie ik al.
Leuke prijs heb je gewonnen.
Groetjes, Anja