Volgers

vrijdag 5 juli 2013

50

Hoi,

Dit weekend is het in ons deelgemeente Westmalle, braderij. Ik ben er samen met Jarno geweest. Joran is tot morgen op logement bij mijn moeder en Wim die was het"bouwverlof" gaan inzetten. Dus leuk gelegenheid om alleen met zoonlief op stap te gaan. We hebben ook lekker bij de Italiaan gaan eten.

Maar nu het kaartje. Dit keertje heb ik geen kaart gemaakt, maar mijn moeder. Paulette, wou graag eens borduren op een kaartje. Met dit kaartje wil ze ook graag meedoen aan de challenge van antoinette-kleurenfestijn met thema borduren tot 31 juli.

gebruikte materialen:
cardstock rood en wit
mal: MD en Joy Craft
tekstempel: kruidvat
stickers "50"
bordurgaren en parels
glitterlijm

grtjs
Paulette en Claudia

9 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia en Paulette
mooi gedaan ik borduur niet graag op kaarten
en die vlinderrand is geweldig hé (ik heb hem ook hihihi) alleen krijg ik die bloem niet gemaakt
grtjs Lisbeth

Els Paesen zei

Leuk kaartje! Groetjes, Els.

Ria zei

Mooie kaart Paulette.
Gr Ria

Aukje zei

Mooie kaart heb je gemaakt!!
groetjes
Aukje

karin zei

Mooi gemaakt moeder Paulette :) Die vlinderrand is echt in voor het moment. Maar krijg je de kaart dan toch in een envelop ermee ? Wel prachtig !
groetjes,
Karin

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. heel mooi gemaakt.
Gr. Anja

Anita Meijer zei

Wat een schitterend kaartje heeft je moeder gemaakt Claudia, super.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Oh dat is wel een heel leuk kaartje met mooi borduursel!

GerJanne

Kleurenfestijn zei


Wat is leuke kaart, en bedankt voor de deelname bij kleurenfestijn.

groetjes Antoinette

http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/