Volgers

zondag 7 juli 2013

Dag, Dag!

Hoi,

Wat een schitterend weertje vandaag. Mijn vakantie begint al héél goed. Ik heb de hele namiddag genoten van het zonnetje. Ik had bijna al mijn hobbyspulletje naar buiten verhuisd om buiten in het zonnetje te kunnen knutselen. Heerlijk was het.

Ik heb een kaartje gemaakt, volgens Wim, een beetje te "kaal". Maar zelf vind ik het een schattig kaartje. Zelf ben ik heel tevreden over het resultaat. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen aan volgende challenges:
C... is for challenge challenge 1 thema bloemen tot 13 juli
cards and scrap challenge 174 volgens schets met als thema zon, zee en strand tot 11 juli, ik heb gekozen voor zonnig...
bugaboo anything goed tot 13 juli


gebruikte materialen:
cardstock, pareltjes, decopapier: action
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noirs
bloemen: ooit van iemand gekregen
lint, kraftpapier: restje
mal: boekenvoordeel
Alle randen heb ik gedistresd en bewerkt met inkt old paper van TIm Holtz. De bloem en beer ook een beetje bewerkt met glossy accent.

19 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Mooi zonnig kaartje heb je gemaakt Claudia, ook het beertje is eel schattig, er zit genoeg op het kaartje, is niet te kaal of zo. Groetjes Ingrid

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt, mooi ingekleurd en afgewerkt..Liefs van Ans (geniet van 't mooie weer)

Renate zei

Wat een lekkere, vrolijke kaart!! Lekker zomers!

Groetjes, Renate

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Leuke stempel.
Gr.Anja

Anita Meijer zei

Hij is weer prachtig Claudia, wat een heerlijk idee om buiten te knutselen, kan ik ook weleens gaan doen.
Liefs van Anita

Monique zei

Hoi Claudia, hij is mooi geworden. Ik vind het wel leuk dat Wim meedenkt. Doet mijn man ook....

Liefs, Monique

GerJanne zei

Het is een zonnig kaartje met deze vrolijke kleuren... Heerlijk he, deze temperaturen en de zon erbij. Daar wordt een mens toch blij van!?

Groetjes, GerJanne

Antoinette Voorn zei

Wauw je kaartje is werkelijk beeldschoon geworden! Ik vind hem keigaaf!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

jolanda zei

leuke kaart

Diana van Otterlo zei

Hoi, ik vind de kaart niks te kaal hoor, het is een leuk, vrolijk kaarte geworden!

Sé-tje Limlam frutsels zei

Je kaart is niet kaal maar hij is erg leuk!!

Groetjes José

Ria zei

Mooie kaart Claudia,lekker vrolijk.
Gr Ria

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk en vrolijk kaartje!!
Leuk dat je meedoet bij Cards & Scrap!
Groetjes, Yvonne

* Üla * zei

Wat een mooi en lief kaartje.
Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij C&S.
Groetjes, Ula

Unknown zei

Dear Claudia, your card is so joyful, love this bear and I really like this embossing pattern. I would like to thank you that you entered my new challenge blog 'C... is for Challenge'. Thank you for your trust and I wish you good luck in the draw!
Hugs from Poland,
Anna xxx

Melissa S. zei

This is a very fun design and I love the background you have used. Love the coloring of the image. Thanks for joining us at Bugaboo this week.

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! We appreciate you taking the time to join joining our July Anything Goes Challenge at CTB! I hope you can join us for our week long Christmas in July Celebration starting tomorrow!!!

Billie A zei

Really cute card with the free Friday teddy. I like the paper choices. Thanks for joining at Catch the bug and be sure to join us starting tomorrow for a full week of Christmas in July.

Becky G zei

Claudia, love what you did with this image! So glad you joined us in this weeks Anything Goes Challenge at Catch The Bug! Hope you'll join us again!

:) Becky G
Bugaboo DT Member
bouncyflouncyfunfunfun.blogspot.com