Volgers

dinsdag 30 juli 2013

Take time to enjoy the simple things in life

Hoi,

De vakantie zit er voor mij op. Toch ook wel leuk om terug te kunnen gaan werken. Binnen 2 weekjes heb ik weeral verlof.

Daar de zon het vandaag liet afweten, heb ik dit kaartje gemaakt. Ik heb eens iets totaal anders gemaakt. Wim vind het maar niks, maar ik vind het zelf wel iets hebben. Benieuwd wat jullie ervan vinden?


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
scrap-cards challenge challenge 50 met als thema: huwelijk tot 02 augustus
friday sketch: challenge 48 volgens schets tot 01 augustus
hobbyhome kleurenuitdaging toto 09 augustus
cards and scrap uitdaging 178, gebruik een digi tekststempel van C&S

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
decopapier, steentjes, lintje: action
knoopjes: komen van overal en ook uit mijn eigen voorraad
inkt: kruidvat
digi tekstempel: C&S

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

Shirley zei

Pretty card, love the way you have used the buttons. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
Shirley xx

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk gedaan
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Ik vind het best een originele kaart Claudia. Leuk gevonden die knoopjes in hartjesvorm.

Groetjes,
Nans

anja zei

niet verkeerd kaartje,
even wennen/

Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij C&S.

GR Anja DT C&S

Antoinette Voorn zei

Grappig en origineel kaartje en ik ga ook ff op knopenjacht hihihih leuk hoor!

Gr Antoinette

Sé-tje Limlam frutsels zei

Ik vind je kaartje wel iets hebben!! Leuk idee dat hartje met die verschillende knopen

Groetjes José

GerJanne zei

Ha Claudia,
wat een leuk hart!! Ik vind hem top, laat de mannen maar kletsen.
Met knoopjes kun je van alles, en dit is zeer geslaagd!
Groetjes,
GerJanne

Diana van Otterlo zei

Hoi Claudia,

Ik vind het een súperleuk kaartje. Echt gaaf!

Anita Meijer zei

Inderdaad iets heel anders maar wel superleuk effect zo met al die knoopjes Claudia.
Liefs van Anita

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat een leuke kaart is dit geworden, met de knoopjes. Heel leuk al die kleuren. Groeten Trijntje

Malika zei

mooi kaartje hoor leuk met die knopen

Malika

Nicole Parmentier zei

Geweldige kaart!! (Wim snapt er niets van ;-)

Frouwkje zei

Wat leuk zo'n 'knoopjeshart' Claudia!!
Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij het HHblog.
Liefs, Frouwkje

Scraptastische hobby zei

Hoi Claudia,
Heel leuk zo,n knoopjes hart, mooi gemaakt! En heel leuk dat je hem hebt ingezonden naar de challenge van Scr@p-Cards. Groetjes DT lid Gerie

Marfien zei

Mijn kaartje geplaatst en nog even een rondje . . .
En wat zie ik: we hebben hetzelfde papier gebruikt.
Leuk om een andere uitwerking te zien.

Nelly zei

Leuke kaart heb je gemaakt!!!
Leuke tekst stempel/digi heb je gebruikt.

Bedankt voor je deelname aan de uitdaging deze week van Card & Scrap.

Groetjes Nelly

Samantha zei

Wat een leuk idee een knoopjeshart :) mooi gedaan!
Dankjewel voor het meedoen aan de HH-challenge.
Gr. Samantha