Volgers

woensdag 10 juli 2013

Je bent geweldig.......

Hoi,

Welkom, welkom aan mijn nieuwe volgers: Maria en Jolanda. Leuk dat jullie volger zijn geworden. Mogen we van elkaar veel creatieve ideeën opdoen.

Hier is het volop vakantie. De kinderen genieten van het mooie weer (ik ook). En van het zwembad.....  Leuk om even te kunnen ontstressen.

Deze avond terwijl Jarno op de laptop een oude aflevering zag van "FC De Kampioenen" en Joran een mooie tekening inkleurde van Didl, heb ik ook gefreubeld.

En dit is het resultaat waar ik ook meedoen aan de challenges van:
sketch saturday challenge 266 volgens schets tot 12 juni
bugaboo anything goes tot 12 juni




gebruikte materialen:
cardstock, DP: action
glitterlijm: pipoos
pareltjes, lint: boekenvoordeel
digi: een tijdje geleden gewonnen bij SSW
mal vlinder: gekregen bij de Bigshot
vlindermal: Joy Craft
kraft: had ik nog liggen
bloemen komen van overal
De randen heb ik bewerkt met distress inkt "old paper" van Tim Holtz

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia


15 opmerkingen:

Nelleke zei

Leuke kaart weer. En heerlijk dat je vakantie hebt. De eerste week mooi weer heb je al bijna gehad. Hier was het vanmorgen bewolkt en op een gegeven moment miezerde het, maar vanmiddag klaarde het op en werd het warmer. Het was vanmorgen koud! Groetjes, Nelleke

Monique zei

Hoi Claudia,

Wat een vrolijke zomerse kaart. Nou de zomer nog. Volgens mij is ie er weer tussenuit geknepen.

Fijne vakantie,
Monique

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
die tekststempel vind ik geweldig
grtjs Lisbeth

Cora Schram zei

Wat een schattig kaartje.
En wat een leuke digi heb je gebruikt.
Groetjes Cora

Diana van Otterlo zei

Wat een ontzettend leuke kaart en zo'n leuk stempeltje

jolanda zei

heel mooi kaartje

GerJanne zei

Wat een mooi en vrolijk kaartje is dit! Prachtig ingekleurd!
Groetjes en geniet van de vrije tijd!
GerJanne

Sé-tje Limlam frutsels zei

Een erg leuk kaartje en mooie stempel heb je gebruikt!

Groetjes José

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Dit is echt een leuke digi, zeg en..zo mooi ingekleurd, je kaartje is echt schattig..liefs van Ans

!neke zei

Gaaf kaartje Claudia !
Ik zit nu op een windows computer en kan nu wel een bericht achter
laten !!!!! Op mijn apple heb ik problemen met een bericht naar jou te sturen ra,ra,groetjes !neke

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje Claudia. Super.
Liefs van Anita

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een leuke vrolijke kaart. Groeten Trijntje

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Een hele leuke stempel.
Ook je vorige kaart (ijsje) is schitterend.
Gr. Anja

Steph zei

So cute! I love the zesty summer colours! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week, hope to see you again soon! x

Josje zei

Vrolijke zomerse kaart