Volgers

dinsdag 9 juli 2013

Summer Lovin

Hoi,

Deze namiddag in het zonnetje ben ik aan een kaartje begonnen, maar de inspiratie kwam niet. Uiteindelijk heb ik alles weggestoken.  Deze avond zag ik mijn onafgewerkt kaartje liggen en ineens wist ik wat ik wou. Het is een frisse zomerkaart geworden. En ja, deze keer staat mijn kaartje goed vol.

Met dit kaartje ik graag meedoen aan volgende challenges:
CFC challenge 6: foto inspiratie: mijn inspiratie is zon, warm en een lekker ijsje,hihi.... tot 12 juli
Bugaboo anything goes tot 12 juli
de creatieve zebra challenge 27 maak een zomerkaart tot 14 juli
sweet sketch wednesday challenge 213 volgens schets tot 09 juli
scrap cards challenge challenge 49 thema ijsjes en pastel tot 12 juli

gebruikte materialen:
cardstock: action
decopapier: kruidvat
pareltjes en bloemenparels: boekenvoordeel
bloemen: action, cards and scrap art
lint: eigen voorraad
touw: blokker
mal: Joy Craft
digi: gevonden op het internet en ingekleurd met spectrum noir
tekststempel: Joy Craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

mulberry station zei

I love all your fun embellishements. Your image is super cute. Thanks for joining us.
Nancy SSW-DT

Sharon Basel zei

Wow this is spectacular with all the incredible embellishments. It's a real work of art! Beautiful! So happy to have you join us this week at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT

Hanne zei

Hoi Claudia
lekker zomers kaartje
grtjs Lisbeth

Unknown zei

Gorgeous card Claudia. Beautiful summer colours and amazing embellishments. Thank you for joining us as SSW this week. Holly x

Kreatief met Maria zei

Mooi kaartje geworden, heerlijk zomers.
Fijne dag nog. Groetjes Maria

Diana van Otterlo zei

Leuke stempel zeg! Een erg 'lekker' zomers kaartje!

Ans Gilbert zei

Wat een leuke kaart is dit, echt heel mooi met het ijsje..
Je kunt ook nog meedoen aan de challenge van Scrap Cards Challenge Blog daar is het thema ijsjes en pastel..Liefs van Ans

karin zei

Ik had ook deze digi op het oog om er een kaart mee te maken, maar toch een andere gevonden. Ik moet nog aan mijn kaartje beginnen, eerst even kijken naar andere kaartjes voor inspiratie :)
Mooi Claudia !
groetjes,
Karin

Heide zei

What a yummy looking card! Love all the flowers and dies. Happy to have you with us at SSW.
Hugs, Heide SSW-DT

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke zomerse kaart zo met die ijsjes!!

Groetjes José

Ria zei

Prachtige kaart Claudia.
Gr Ria

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje! Kun je zo hebben, he, even laten liggen en dan opeens weet je hoe je het wilt....
Groetjes,
GerJanne

Jeannie zei

Absolutely gorgeous! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Kathie zei

Hi Claudia what a yummy ice-cream good enough to eat. Love your card with all of your wonderful of embellishments. Great card and thanks so much for sharing it with us at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Heleen zei

Wat een geweldig leuke, zomerse kaart! Leuk zo met dat ijsje, nou ja die ijstoren kan ik beter zeggen, haha.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen

Scraptastische hobby zei

Hoi Claudia,
Dit is zeker summer lovin, een geweldige ijsjes kaart, en mooie flip-flops erbij, super gedaan.Dank je wel voor je inzending bij Scr@p-Cards Challenge en graag tot ziens.
Groetjes van Gerie

Kathy zei

Very pretty, love the triple scoop. Thanks for joining us at Catch the Bug for our Anything Goes challenge.