Volgers

maandag 29 juli 2013

18de kerstkaart

Hoi,

Een paar weekjes geleden, had ik gewonnen met een kaartje. Toen ik terug uit vakantie kwam, lag mijn pakje in de brievenbus. Nu begon het echt te kriebelen om met het geweldige materiaal dat ik mocht ontvangen aan te slag te gaan.

Dit is het resultaat geworden:
Met dit kaartje wil ook graag meedoen aan volgende challenge:
CCWS challenge 83 met een twist: gebruik GEEN kerststempel tot 30 juli

gebruikte materialen:
cardstock: parelmoer wit uit eigen voorraad
decopapier, emblissement en pareltjes: gewonnen bij CCWS
knoopje en touw: eigen voorraad
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir. Sterretjes zijn met zilver pailletten bewerkt en vlaggen met goudkleurig glitterlijm
malletje van MD
nummer malletjes: Joy Craft

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia 

7 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk dat je geen kerststempel mag gebruiken krijg je in eens een heel ander effect
grt Lisbeth

Antoinette Voorn zei

Hihihihihi hij is leukk!!! toppie joh hoe je dit weer heb gamaakt!

Gr Antoinette

Jolanda zei

Claudia wat een mooie kaart heb je gemaakt voor CCWS... en de keuze van de stempel is super... Een mooie bijdrage... bedankt voor je deel name aan de challenge van CCWS

Els Paesen zei

Grappig kaartje Claudia! Leuke kleurtjes! Eens iets anders. Groetjes, Els.

Ingrid Reyners zei

Erg leuk Claudia. Wat een mooie dingen zitten er bij de gewonnen prijs, ook het papiertje vind ik super! Groetjes Ingrid

nans'creablog zei

Hele mooie en originele kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Josje zei

Wat een leuke kerstkaart!