Volgers

maandag 1 juli 2013

Oehoe, je bent jarig!

Hoi,

Eerst en vooral heet ik mijn nieuwe volger Irmaos welkom.


Dit kaartje heb ik gemaakt voor mijn petekind die overmorgen jarig is. Als hobby doet hij aan Karate, dus vandaar het kaartje.

Met dit kaartje doe ik graag mee aan volgende challenge:
SSW challenge 212 volgens schets tot 02 juli


gebruikte materialen:
cardstock donkerblauw: eigen voorraad
cardstock lichtblauw, oranje en decopapier: boekenvoordeel
mal sterren en ovaal: Nellie snellen
digi: internet
lint is een overschotje jeans
glittersteentjes: kruidvat
stempeltekst: Marianne Design

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

18 opmerkingen:

Nelleke zei

O, wat leuk! Fleurig door het oranje en door het gebruik van de juiste materialen is het en schitterend kaartje geworden. Groetjes, Nelleke

Joanna M. zei

LOVE the stars!! What a great image too. Thanks so much for joining in our sketch challenge this week.
~Jo, SSW-DT

mulberry station zei

I love all the fun star embellishments..so cute. Your image is darling. Thanks for joining us.
Nancy SSW-DT

Antoinette Voorn zei

Lekker stoer en vrolijk kaartje voor een jongen! Gave creatie!

Gr Antoinette

Unknown zei

Oh wat is die leuk! Erg grappig.
Leuke kleurtjes en lekker stoer.
Groetjes Sandra
sandramaaktkaartjes.blogspot.nl

Diana van Otterlo zei

Wat een gaaf kaartje zeg! Stoer!

Aukje zei

Wat leuk, zo'n stoere kaart!! En de sterren passen mooi bij het plaatje :-)
groetjes
Aukje

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Leuke, stoeren kaart heb je gemaakt, mooie digi en de kaart leuk afgewerkt..liefs van Ans

Sharon Basel zei

Fantastic! What a fun image and love how it's positioned with all the stars around it. So good to have you join us at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT

karin zei

Leuke KarateKid Claudia !
groetjes,
Karin

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuke kaart
ik zit op dit ogenblik in een dipje wat betreft scrappen
misschien beter na vrijdag er is ook een kaartje geweigerd bij een challenge ni erg op naar de volgende
grtjs Lisbeth

Linda Anderson zei

Super fun card! Love your image, since I'm a black belt myself! Love the stars too. Thanks for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

Jeannie zei

Wow this is so much fun and all of the embellishments your used are fabulous! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Anoniem zei

Een prachtige stoere jongenskaart heb je gemaakt en ook je andere kaarten die ik niet heb gereageerd want ik heb ze wel via de ipad bekeken maar lukt niet om een reactie te plaatsen dus dan even via de computer ben namelijk behoorlijk ziek geweest en knap nu gelukkig weer op.Groetjes Joke

Kathie zei

Hi Claudia what and awesome image for your godson for his birthday. Great colours and embellishments. Great card and thanks so much for joining us this week over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Sally Dube zei

Fabulous card - Love all the StArS!!!
So glad you joined us this week!!
Blessings to you!!
Sally SSW-DT

!neke zei

Hier kan ik nu wel een bericht achter laten !
Begrijp er niets van !!! In ieder geval weer een super kaartje !

!neke zei

Bericht weg.... tweede keer , super kaartje !!!
Denk dat het spookt in mijn computer !
groeten !neke