Volgers

dinsdag 2 juli 2013

Life is better in flip flops

Hoi,

Wat een schitterend weertje vandaag. Samen met Jarno hebben we ons nieuw zwembad in de tuin gezet. Zalig, toch. Hopelijk wordt het dit weekend echt goed weer. Dan duik ik mee het zwembad in. 

Deze avond was het al veel minder. Het heeft hier al serieus liggen regenen. Als het morgen ochtend maar terug stralend weer is hé.

Nog 3 daagjes werken en dan....................... VAKANTIE!!!!!!


Ondertussen heb ik nog een kaartje gemaakt. Wim vindt het een echt "zomerkaart". Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Met dit kaartje doe ik graag mee aan volgende challenges:
EHI volgens schets tot 05 juli
DCL kleuren inspiratie tot 06 juli




Gebruikte materialen:
cardstock groen en geel: eigen voorraad
decopapier: boekenvoordeel
glittersteentjes: action
stempel: Joy craft en MD
mallen: joy craft en boekenvoordeel
digi: Jade Dragonne en ingekleurd met spectrum noir.
bloemen: boekenvoordeel, kruidvat en cards and scrap art

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia


16 opmerkingen:

Nelleke zei

Inderdaad heel vrolijk. En mooi. Ik wens je alvast een fijne vakantie. Groetjes, Nelleke

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuke zomerkaart
grtjs lisbeth

Stampidoe@gmail.com zei

Leuke zomerse kaart is dit geworden, bedankt voor je deelname aan dcl

Antoinette Voorn zei

Ja tuurlijk is dit een zomerse kaart echt wel en je afbeelding spreekt daarom voor zich! En geniet van je vakantie!

Gr antoinette

jolanda zei

een echte zomerse kaart

corryskaart zei

wat ziet dit er vrolijk en leuk uit!! en vast veel plezier met je zwembad
groetjes...corry

Marcella zei

Hoi hoi
Wat een super leuk mooi en vrolijk kaartje .
erg leuk gedaan weer .
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Ziet er heerlijk zomers uit, mooi gemaakt, wens je een hele fijne vakantie, liefs van Ans

Ria zei

Mooie kaart Claudia,mooie kleuren heb je gebruikt.
Het is mij eindelijk gelukt om je blog toe te voegen.
Gr Ria

Diana van Otterlo zei

Wat een ontzettend leuke, vrolijke kaart! Doet inderdaad erg zomers aan, gezellig.

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat een heerlijk zomers kaartje. Het afdrukje is heel leuk!! Met dat ik dit schrijf komt de zon eindelijk door! Zou dat met elkaar te maken hebben ;-))
Leuk dat je meedoet met de challenge van EHI!
Groetjes,
GerJanne

Angèle zei

Nou als de zomer er zo vrolijk uit zou zien als dit kaartje...wie zou er dan klagen? Leuk!
Dank voor het meedoen bij DCL.

Rosalien Zwackhalen zei

Echt een zomers kaartje. Wat een leuke afbeelding heb je gebruikt. :)
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Marfien zei

Volgens de berichten begint jou vakantie als op je kaart, vrolijk en zonnig. Alle regen is vandaag gevallen dus op naar de kust. Veel plezier

ANJA 3D zei

Schitterende kaarten heb je geplaatst afgelopen dagen. Ik heb ze even allemaal bekeken en e zijn prachtig stuk voor stuk.
Gr. Anja

Margot zei

wat een kleurenfeest, gaaf kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!