Volgers

zaterdag 13 juli 2013

Welkom op deze wereld

Hoi,

Het zonnetje is weer van de partij. En terwijl ik op MNM luister naar de top 88 van de" jaren 80" - kei leuke muziek met soms vele mooie herinneringen, heb ik een kaartje gemaakt. Wim zijn nicht krijgt er in augustus en zoontje of dochter bij. Omdat we het geslacht niet weten, heb ik nu een jongenskaart gemaakt. Een kaartje voor een meisje heb ik nog liggen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge:
friday sketch challenge challenge 47 tot 18 juli.

binnenkant van het kaartje
Ik weet niet waarom, maar ben zelf niet echt tevreden over dit kaartje???

Gebruikte materialen:
cardstock blauw en crème, lint: had ik nog liggen
sterren: zeeman
stempels: MD - Eline's words en Joy Craft
decopapier: action
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noirs
mal: nestabilities en boekenvoordeel

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia 

12 opmerkingen:

Kreatief met Maria zei

Leuk kaartje Claudia
Groetjes Maria

Nelleke zei

Het kaartje is leuk geworden, misschien dat je ipv de sterretjes, papieren sterren kan kunnen doen en 1 glinsterster. Is maar een idee hoor. Groetjes, Nelleke

Lisbeth zei

hoi claudia
ik vind het een mooi kaartje alleen misschien een beetje te veel sterren
grtjs Lisbeth

Marcella zei

Ik vind het een mooi jongens kaartje hoor .
Groetjes Marcella

!neke zei

Ziet er weer super uit Claudia!

Anita Meijer zei

Ik vind hem super Claudia, echt een superlief en mooi kaartje.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Het is een leuke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Malika zei

Leuk babykaartje hoor Claudia,


groetjes Malika

Antoinette Voorn zei

Wat ziet dit er weer gaaf uit! Prachtige gekleurde afbeelding en mooie versiersels!

Gr Antoinette

Sé-tje Limlam frutsels zei

Een leuke babykaart!!
Misschien wat veel sterren maar dat is alles verder super gaaf.

Groetjes José

Jolanda zei

Wat een superlief kaartje is het geworden vind hem prachtig.

Liefs Jolanda

Debs zei

Lovely card, great take on the sketch, thank you for joining us at Friday Sketch Challenge this week.
Hugs Debs