Volgers

vrijdag 2 augustus 2013

Vrolijke groetjes

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volgers Josee en Wilma verwelkomen. Leuk dat jullie volger zijn geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Straks ga ik met een vriendin naar een hobbywinkeltje hier in de buurt. En omdat ik 6maanden gestopt ben met roken, mag ik mijn beloning gaan halen (bestellen).  Wim en ik hadden afgesproken dat ik indien ik 6mdn gestopt zou zijn met roken dit wel een beloning waard is. Dus ga ik straks een silhouette bestellen. JOEPIE!!!!!!!!!!!

Nu mijn kaartje, ik heb er een zomers, fleurig kaartje van gemaakt. Ik had er graag een andere Bestie op gezet, maar ik had problemen met de pc en de bestelling van een andere leuke Bestie mislukte steeds. Mss meer geluk de volgende keer. Dus ben ik op zoek gegaan naar een Freebie. Deze heb ik gevonden op blog van Sherri Baldy een tijdje geleden.

En dit is mijn kaartje:
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
sketch saturday challenge 269 tot 03 augustus
my besties dutch girls designs challenge 2 thema zomerfeest tot 04 augustus
kleurenfestijn challenge augustus thema bloemen tot 31 augustus

Gebruikte materialen:
cardstock wit parelmoer: zeeman
roos DP: eigen voorraad
DP: action
bloemen: eigen voorraadje, bewerkt met glossy accent (die was nog niet helemaal droog toen ik de foto nam)
digi: Bestie ingekleurd met spectrum noir markers
tekst: MD

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

hoi claudia, wat een mooi kaartje heb je gemaakt, en wat goed dat je bent gestopt met roken dat verdiend zeker een beloning. groetjes ingrid

Kreatief met Maria zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Bestie super ingekleurd en leuk die bloemen er om heen.
Dat is zeker een beloning waard als je gestopt bent met roken. Geniet van je beloning. Groetjes Maria

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige en kleurrijke bestie hij is heel mooi!

Ink before you think 😀 zei

Hoi claudia,
wat een geweldige lekkere felle kleurtjes heb je gebruikt. mooi kaartje hoor.
leuk dat je meedoet aan de challange op het My Besties dutch girls blog.
succes. gr Lilian

Gehaakte cadeautjes zei

hoi Claudia
Dat verdient zeker een beloning!, kanp hoor! Veel plezier ermee!
Liefs, Desiree

Anita Meijer zei

Wat is dat een heerlijke verwennerij Claudia, geweldig dat je een silhouette gaat bestellen en wat super dat je al 6 maanden gestopt bent met roken, super. Ik vind je kaartje prachtig, zo heerlijk fleurig ook.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

jolanda zei

prachtig kaartje

nans'creablog zei

Super dat je een Silhouette gaat bestellen. Hij staat ook op mijn verlanglijstje maar de prijs houdt me wat tegen. Ben benieuwd naar je ervaringen.
Je kaartje is heel mooi en vrolijk.

Groetjes,
Nans

Hanne zei

hoi Claudia
mooi kaartje nog proficiat met je 6mdn gestopt met roken en hopelijk is ons bestelling (jouw silhouette)
er is volgende week
grtjs Lisbeth

Vannessa zei

What a great card - I love the My Besties images too! Love the way you framed your image with all the flowers as well. Thanks for joining in our challenge this week and hope to see you again soon.

Hugs, Vannessa
Sketch Saturday DT

GerJanne zei

Ha Claudia,
wat een enige vrolijke zomerse kaart! Mooi met die bloemen!
En prachtig ingekleurd!
Groetjes,
GerJanne

Kleurenfestijn zei

Ha Claudia,

Wat een leuk, fleurig kaartje heb je gemaakt.

En bedankt voor je deelname bij kleurenfestijn.

grtjs Antoinette

http://antoinette-kleurenfestijn.blogspot.nl/

Diana van Otterlo zei

Wat goed zeg dat je gestopt bent met roken!

Dit kaartje is ook weer erg leuk!