Volgers

zondag 11 augustus 2013

Gefeliciteerd

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volgers Marja, Elisabeth, Ingrid en Joke verwelkomen. Leuk dat jullie volgers zijn geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.  Wauw, deze week heb ik er veel volgers bijgekregen. Wat leuk, zeg.

De volksspelen waren weer leuk. We hebben wel een serieuze regenbui gehad. Even hebben we gedacht dat ze alles zouden aflassen, maar uiteindelijk is het zonnetje erdoor gekomen. Helaas hebben we dit jaar onze wisselbeker moeten afgeven bij het touwtrekken. We zijn 2de geëindigd. Volgend jaar nemen we revanche, hihi.

Bij de NKU kan je meedoen bij een candy voor 600 volgers. Er zijn nog ongeveer een 10 tal volgers nodig, vooraleer de candy eruit gaat. Maar ik heb alvast mijn kaartje gemaakt. Volger bij NKU ben ik reeds een tijdje. Ik heb op mijn kaartje zowel een Engelse tekst als een Nederlandse erop staan, omdat ik zag dat Judith zelf ook een Engelse tekst had gebruikt. Bij het lezen van de regels las ik dat er ook een Nederlandse tekst op moest staan. Omdat ik de Engelse tekst reeds op mijn kaartje had gestempeld, heb ik de Nederlandse maar op de voorzijde van mijn kaartje gestempeld.

Ons buurjongen Senne wordt ik oktober 4 jaar. Dit kaartje heb ik voor hem gemaakt. Omdat mijn buurvrouw geen blog heeft, kan ik deze nu al plaatsen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
NKU: candy bij 600 volgers
dutch card lovers challenge 191, thema waterpret tot 16 augustus
hobbyhome challenge Wendy; thema zomer tot 22 augustus


gebruikte materialen:
decopapier, touw: uit voorraad
glitterkarton, knoopjes: boekenvoordeel:
mallen van MD en Joy Craft, sissix, Nellie Snellen
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir
stempel: Eline buitenhuis

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje
leuk dat je al zoveel volgers hebt
grtjs Lisbeth

Diana van Otterlo zei

Leuk Claudia dat je zoveel nieuwe volgers hebt!
Ook dit is weer zo'n leuk kaartje, erg grappig.

nans'creablog zei

Hele leuke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Cornelie zei

Grappig het eendje in de boot. Leuk model kaart ook! Dank je wel voor het meedoen met de challenge van DCL!

Wilma zei

Wat een GRAPPIG kaartje Claudia met dat OLIJKE eendje.
Enneh.....dat met die tekst heb je SUPER opgelost.
Liefs Wilma

Erica ♥ zei

Gelukkig hadden ze de spelen niet
afgelast, en hebben jullie een leuke
dag gehad !
Je kaartje is echt heel erg leuk en
schattig geworden ☺

Groetjesss Erica ☼

carla zei

Een prachtig kaartje en het modelletje vind ik ook super leuk.
Groetjes,
Carla

Ingrid Reyners zei

Ziet erg grappig en leuk uit Claudia. Een fijne dag groetjes Ingrid

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

GerJanne zei

Heel leuk Claudia! En ik twijfelde ook, met die tekst...
GerJanne

Marfien zei

Een heel leuk vrolijk kaartje voor een grote knul van 4 jaar
En dan nu maar vast gaan trainen voor volgend jaar :-)

anja curvers zei

Een heel erg leuk en vrolijk kaartje.bedankt voor je deelname aan DCl.

Stampidoe@gmail.com zei

Vrolijke kaartje heb je gemaakt, bedankt voor je deelname aan DCL.

Groetjes Yvon

Margot zei

leuke en originele kaart! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Petra zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje Claudia.

Bedankt voor het meedoen met onze challenge van het HH-blog.

Groetjes,
Petra.