Volgers

zondag 25 augustus 2013

Get well soon

Hoi,

Na een drukke week, heb ik gisteren nog gefreubeld. De badkamer meubel is eindelijk besteld, mijn nieuwe wasmachine draait hier op volle toeren en de zolang verwachte silhouette was ook binnen. Dus ben ik die vrijdag avond nog gaan halen. De hele avond heb ik vanalles geprobeerd. Dat ding is super.

Gisteren heb ik dan nog een kaartje gemaakt. De digi van Bestie had ik eerst via de Silhouette opgeladen om er een mooi ovaal kadertje op te zetten, want mijn stansjes waren allemaal te klein. En zo kan ik op mijn gemak alles (of toch bijna) over de silhouette leren. Eventuele tip zijn dan ook altijd welkom, haha!!!!!

Ook had ik van Stampendous een frantage kit gekocht. Die embossingpoeder  vindt ik geweldig. Alleen ben ik - denk ik- nogal royaal geweest gisteren. Maar ja, al doende leert men, hé.

Het was eigenlijk de bedoeling om een verjaardagskaartje te maken, maar toen ik de digi inkleurde zag ik dat ze een plakkertje op haar knie had. Dus heb ik er maar een beterschapskaartje van gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenge:
my besties dutch girls: challenge 5 volgens schets tot 25 augustus

Gebruikte materialen:
cardstock, parels: action
digi: Bestie en ingekleurd met spectrum noir
DP: boekenvoordeel en bewerkt met memento inkt
Verder heb ik nog een hoekmak, de vlaggen en het alfabet gebruikt van Joy.
Ook een nieuwe bordermal van Joy heb ik gebruikt.
Een beetje (veel) frantage embossingpoeder heb ik gebruikt als afwerking.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.
 
grtjs
Claudia

9 opmerkingen:

nans'creablog zei

Leuke kaart Claudia. Altijd handig om er zo eentje in voorraad te hebben.

Groetjes,
Nans

Ink before you think 😀 zei

Hoi Claudia,
Wat een leuke bestie is dit he.
Mooi kaartje geworden hoor.
leuk dat je meedoet aan de Challenge op het My bestiess dutch girls blog.
Veel succes,
Gr Lilain

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje heb je er van gemaakt, dat zal nu wel lekker gaan met je nieuw apparaatje, uitproberen en ook meteen weer een kaartje klaar. Succes er mee, groetjes Ingrid

Antoinette Voorn zei

wat een schatje is dit weer , lief afdrukje en prachtig gewerkt met al die vrolijke kleuren!

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Claudia, ik vind hem supermooi.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

carla zei

Dit ziet er weer helemaal leuk uit Claudia.
Mooi gemaakt.
Groetjes,
Carla

Jolanda zei

Wat een leuk kaartje heb je ervan weten te maken. Erg mooi en leuke kleuren.

Liefs van Jolanda

ps volgens mij heb je ook je blog opgepimpt. Toppie

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Claudia,

wat een lief vrolijk kaartje heb jij gemaakt met onze sketch.
Gezellig dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls en we hopen uiteraard dat je de volgende leuke challenge ook weer mee doet,

succes en creatief liefs,

Mary

Erica ♥ zei

Dit zijn mooie kleuren bij elkaar,
wat een prachtige kaart ☺

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl