Volgers

maandag 26 augustus 2013

Merry Christmas

Hoi,

De laatste week vakantie is hier begonnen voor de kids. Donderdag avond mogen naar het kennismakingsmoment op school. En dan weten we eindelijk bij welke juf of meester Jarno zal zitten. Hij start nu in het 6de leerjaar.  En natuurlijk weten we dan ook bij welke juf, Joran mag starten in het 2de leerjaar.  De kinderen zijn nu al super zenuwachtig, maar ik ook.... hihi. 

Deze avond nog lekker een kaartje afgewerkt. Ik was er gisteren al aan begonnen. Het is een opvallende kerstkaart geworden. Ik zou bijna durven zeggen "kitch". Jarno vond het sjieke kaart. Ben benieuwd naar jullie reacties.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 87 volgens schets tot 27 augustus
hobbyhome: challenge Petra - Bingo - ik heb gekozen voor rood/ Kenny K/ embossingpoeder
tot 06 september
DCZ: challenge 31 - alles mag - tot 01 september

gebruikte materialen:
cardstock glanzend zilvergrijs, parels: action
DP, swirl en embossingpoeder, ronde mal: boekenvoordeel
lint: uit eigen voorraad
digi: Kenny K en ingekleurd met spectrum noir
tekststempel: Joy
hoekje: eens gewonnen
embossingfolder van sissix

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


grtjs
Claudia

12 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Je kaart is zeker heel deftig, mooi
gemaakt ☺
En suc6 met Jarno op school alvast !

Fijne (knutsel)week nog gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Ingrid Reyners zei

Door het gebruik van het zwart/rood/met een tikkeltje zilver is het een sjieke kaart geworden, ik zou hem wel niet naar iedereen toe durven sturen, ik vind de afbeelding daar niet geschikt voor, maar de jongere mensen kunnen dit zeker waarderen. Ik zou hem bijv niet naar mijn Tante sturen, maar wel naar vrienden, snap je? Het is een heel apart kerstkaartje dat is zeker. Succes met de laatste daagjes vakantie, et is inderdaad altijd heel spannend welke juf of meester ze krijgen is toch heel belangrijk. Fijne dag groetjes Ingrid

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Chique kerstkaart heb je gemaakt met een leuk ingepakt cadeau..deze kaart zal zeker gewaardeerd worden, liefs van Ans

Frouwkje zei

Prachtige kaart heb je gemaakt Claudia!! Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij het HHblog.
Liefs, Frouwkje

carla zei

olala dat ziet er inderdaad chic uit.
Je kleurenkeuze past hier perfect bij.
Mooi kerstkaartje Claudia en ik ga vast niet de enige zijn die je dit zal zeggen.
Groetjes,
Carla

karin zei

Het is zeker een sjieke kaart met een 'leuk'kadootje erop :)
groetjes,
Karin

nans'creablog zei

Ik vind het een leuke en ondeugende kaart Claudia. Mooi gedaan.

Groetjes,
nans

Zw@@n zei

Mooi kaartje, Claudia. Leuke digi heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname aan CCWS. Liefs, Wilma

jolanda zei

grappige kaart

GerJanne zei

ha Claudia,
ik zag net dat het een winnende kaart is!! Gefeliciteerd. Hij is heel bijzonder en ik zou hm ook niet aan mijn tante sturen....hihihihi...
GerJanne

Ditta zei

Leuke"ondeugende" kaart! Leuk dat je mee doet met de Challenge Van de Craetieve Zebra.
Groetjes Ditta

Unknown zei

Hij is erg leuk Claudia!
Leuk zo'n "stout" kerstkaartje.
Fijn weekend.

Groetjes Sandra Lemmens.