Volgers

woensdag 14 augustus 2013

Hoera, een dochter!

Hoi,

Voor de 2de keer vandaag.
Deze avond nog een kaartje gemaakt.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de NKU uitdaging 48 volgens schets, zonder thema tot 15 augustus.

gebruikte materialen:
cardstock,parels: action
tekststempel, veiligheidsspeldje: die heb ik al zo lang, ik weet het niet meer
knoopjes, : gekocht via fb.
touw: overschotje
mal: MD
DP: kruidvat

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

12 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Prachtige kaart weer, leuk is die
kinderwagen ☺

Liefss Erica ☼

Anoniem zei

Prachtige kaart en ook je sterkte kaart is erg mooi.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Deze kaart is echt leuk joh !! prachtige mal en tekst, en erg mooi afgewerkt !

Gr Antoinette

nans'creablog zei

Leuke kaart Claudia. Mooie mal.

Groetjes,
nans

Wilma zei

Een heel LIEF babykaartje Claudia en LEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
Liefs Wilma

Trijntje zei

Hoi Claudia, wat een prachtige babykaart. Leuk gemaakt met de schets. Groeten. Trijntje

Jolanda zei

Prachtig kaartje geworden Claudia.

Liefs van Jolanda

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuke kaart Claudia!! Leuk met die kinderwagen. De sterkte kaart is ook schitterend.

Groetjes José

Ria zei

Mooie geboorte kaart Claudia.
Gr Ria

Marjan zei

Oh, wat een schatje is dit zeg !
Gezellig dat je meedoet bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Anita Meijer zei

Wat een superleuk kaartje Claudia, ik vind hem prachtig.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

anncreatief zei

Een mooi kaartje Claudia en lEUK dat je met de uitdaging van NKU meedoet.
Liefs Anneke