Volgers

zondag 4 augustus 2013

Fijne verjaardag

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Bernie verwelkomen. Leuk dat je volger zijn geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Wat kan het soms druk zijn in huis. Vrijdag zijn Lisbeth en ik gaan winkelen in ons favoriet hobbywinkeltje.
Zaterdag had ik  17 personen thuis voor een BBQ. (Dit nog omdat ik onlangs verjaard ben.)
En vandaag is het hier ook Kermis. Gisteren is de kermis van start gegaan. Gedurende 14 dgn staat ons dorpje een beetje op zijn kop.  Maar het is wel heerlijk om met kermis, lekkere smoutebollen te smullen en veel plezier te beleven in de verschillende attracties vooral de kinderen dan!!  ' s Avonds moe en met een (bijna) lege portemonnee terug huiswaarts keren.

Maar tijdens mijn - schaarse- vrije momenten dit weekend heb ik wel tijd gevonden om te knutselen. Ik heb een doos gemaakt waar ik mijn spectrum gemakkelijk ik kan opbergen. Het is nog niet helemaal af, dus de foto zal later volgen. Ook heb ik eens wat uitgeprobeerd. Ik zie heel graag van die metalen hoekjes op kaartjes, maar (mss ligt het aan mij) ik vind deze nogal duur. Dus ben ik op zoek gegaan naar een alternatief. Na wat gegoogeld te hebben wist ik ongeveer hoe ik het ging doen.
Eerst heb ik geprobeerd om hoekjes te maken met aluminium folie geplakt op cardstock, maar dat lukte niet. De folie is te dun en schuurt constant. Daar ik in een bedrijf werk waar ze verlichtingsarmaturen maken, had ik een restje aluminium naar huis gebracht. Maar dat lukte ook niet. Die was dan weer te dik. Ineens wist ik het, een blikje cola. Toevallig net in huis. Ik heb deze opengeknipt en dit is het resultaat:



vompje, geverfd met distress paint van Tim Holtz                   







 achterkant van het  vormpje
Ook heb ik dit deze avond een kaartje gemaakt waar ik graag meedoen aan volgende challenge:
SSW challenge 217 volgens schets tot 06 augustus

te volgen schets

gebruikte materialen:

cardstock, decopapier: action
digi: internet en ingekleurd met spectrum noir
tekststempel: kruitvat en ook ingekleurd met spectrum
parels: big bazar
lintje had ik ook gekregen op een pakje en heb die toen bijgehouden

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

13 opmerkingen:

Linda Anderson zei

How beautiful! A gorgeous flower image for sure. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

Heide zei

Such pretty happy colors. Thanks for joining us this week.
Hugs, Heide SSW-DT

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi kaartje het mijne komt straks ook op de blog de hoekjes zijn ook leuk gedaan grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Leuke kaart Claudia en tof ideetje dat metalen hoekje.
Dan heb ik nog een vraagje. Waar is jouw favoriete hobbywinkeltje want zoveel zijn er toch niet hier in de buurt?

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Wat is ie weer mooi ! Een prachtig begin van de dag, schitterend!

Gr Antoinette

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje heb je er weer van gemaakt, Claudia. Erg leuk idee van het hoekje. fijne dag, groetjes, Ingrid

Josje zei

Mooi kaartje heb je weer gemaakt

mulberry station zei

Such a bright happy card. I love your fun image. Thanks for joining us.
Nancy SSW-DT

ANJA 3D zei

Schitterende kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Anja

Jeannie zei

Very pretty and bright colors! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuke kleurrijke en vrolijke kaart..

Groetjes José

Sharon Basel zei

This is a darling card Claudia! I love that perky flower image and your wonderful accents. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday!
Hugs, Sharon SSW-DT

Joanna M. zei

What a bright happy card! Love your colors this week! Thanks for sharing this with us over at Sweet Sketch Wednesday this week.
~Jo, SSW-DT