Volgers

donderdag 22 augustus 2013

In de zomerzon

Hoi,

Oef, vandaag toch even tijd gevonden om te freubelen. Wat een week. Ben al bijna de hele week aan het rondrijden voor tegels voor mijn nieuwe badkamer. Frusterend vind ik het. Maar ik heb een mooi vloer en wandtegel gezien. Nu nog even gaan kijken samen met Wim.

Gisteren was ineens mijn wasmachine ook stuk. Dus, technieker opgebeld en die kwam alleen met spijtig nieuws. Mijn machine (ocharme nog maar 13 jaar oud) kan niet meer gemaakt worden. Motor is versleten. Dus, vandaag maar een nieuwe gekocht. Morgen wordt die al geleverd.

Tussen al die bezigheden door heb ik mijn knutselruimte ook nog eens onder handen genomen. Stempels opgeborgen en hier en daar alles weer terug netjes opgeborgen.

Nu, mijn kaartje, iets simpel maar ik vind de kleuren wel heel mooi.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie - die ik steeds met heel veel plezier lees.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met volgende challenges:
sketch saturday challenge 272 volgens schets tot 24 augustus
de creatieve zebra challenge 30 alles mag tot 25 augustus
creative-cutting-challenges challenge 24 thema zomer tot 01 september

gebruikte materialen:
cardstock, groen reliefkarton, parels: zeeman
mallen: Joy craft
tekst: MD
digi: internet en ingekleurd met spectrum noir
lintje heb ik gekregen. Was een strikje van een pakje
Verder heb ik nog bloemen gebruikt en een klein beetje glitter (drinkglazen)

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

23 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi claudia
wat een pech dat je wasmachine OP is, want dat betekent de geldknip weer trekken:-))
maar je kaart heeft er niet onder geleden want die is in een woord PRACHTIG!!!!
groetjes...corry

Kreatief met Maria zei

Mooi kaartje Claudia. Leuk dat je mee doet aan de challenge bij CCC.
Groetjes Maria

Malika zei

Wat een supermooie kaart, echt prachtig.

ben even 10 dagen op reis, dus ik maak geen kaarten

Ik volg iedereen wel op mijn I pad

groetjes Malika

Nelleke zei

Een vrolijke zomerse kaart en dat past in deze tijd wel. Jammer van de wasmachine ,maar ja overal komt een eind aan. Nog een prettige avond. Groetjes, nelleke

Marcella zei

Hoi hoi
Oeps wat een pech en zonder wasmachine kunnen we tegenwoordig niet .
Wat een vrolijk kaartje heb je weer gemaakt .
Groetjes Marcella

Unknown zei

Hoi Claudia,

Aiai wat een pech met die wasmachine van je. Gelukkig heb je leuke tegeltjes gevonden.
Jouw kaartje is ook erg leuk.
Succes met de challenger.
Groetjes Sandra.

Anita Meijer zei

Een druk weekje dus Claudia, balen dat je wasmachine niet meer gemaakt kan worden maar gelukkig krijg je morgen een gloednieuwe. Ik vind je kaartje supermooi geworden, wat een leuke stempel is dit.
Liefs van Anita

GerJanne zei

Hoi Claudia,
je schrijft dat je machine nog maar 13 was...dan heb je zeker een Miele? De mijne gaat maar gemiddeld 7 jaar mee en ik heb hem bijna 8, dus ik mag in mijn handjes knijpen, denk ik. Heb al wel wat opzij gelegd voor een nieuwe want het kan dus elk moment op zijn....
Je kaart is heel mooi geworden. Ik vind het afdrukje, de digi lees ik, erg leuk!!
Groetjes,
GerJanne

Jolanda zei

Jammer van je wasmachine en ja wij hebben het ook al meegemaakt en we kunnen echt niet meer zonder. Net als kaartjes maken we kunnen niet zonder. Ook dit kaartje is weer een toppertje vind hem erg mooi en niks is meer simpel hoor tegenwoordig.

Liefs van Jolanda

Erica ♥ zei

Je bent er maar druk mee met al je
bezigheden, gelukkig heb je wel een
nieuwe wasmachine, wat zou een mens
toch zonder moeten...
Je kaartje vind ik heel erg mooi
geworden, fijn dat je er nog even
de tijd voor had ☺

Liefss Erica ☼

Cathy P zei

Your interpretation of the sketch is wonderful. Love your coloring. Thanks for playing along with us at Sketch Saturday this week.
Cathy xx

rian zei

mooie kaartje heb je gemaakt , met lekkere vrolijke zomer kleuren.
leuk dat je meedoet bij de uitdaging van de ccc.
groetjes rian

Macarena zei

This is so nice, the summery colors are so vibrant!
Thank you for joining us at Sketch Saturday!
Hugs, Marzena DT

Antoinette Voorn zei

Wat een schatje is dit weer, en wat heb je mooi ingekleurd. Je hebt je kaart schitterend afgewerkt, ik vind het een genot om naar te kijken!

Gr Antoinette

jolanda zei

mooie vrolijke kaart

Sé-tje Limlam frutsels zei

Hele leuke kaart!! Mooie kleuren.

Groetjes José

karin zei

Druk, druk dus bij jullie. Hier ook, maar ik hoop volgende week weer meer tijd te hebben voor mijn hobby.
Leuk kaartje !
groetjes,
Karin

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk digi heb jeweer gebruikt Claudia! Erg mooi allemaal en nog lekker zomers. Fijn weekend, en gelukkig kun je weer wassen al is het altijd balen als dat ding weer kapot gaat! Groetjes Ingrid

Anoniem zei

Je kaart is schitterend met mooie kleuren en de digi zo leuk.Balen dat je wasmachine stuk is maar je zult merken dat je met de nieuwe weer sneller wassen kunt.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Ik vind het een prachtige kaart Claudia. Hele vrolijke kleuren en de digi is supermooi.

Groetjes,
Nans

carla zei

Een prachtig kaartje met mooie zomerse kleuren.
Leuk gemaakt.
Fijn weekend.
Carla

Josje zei

Mooie kaart in mooie kleuren

* Üla * zei

Wat een ontzettend mooie, vrolijke en feestelijke kaart, Claudia.
Mooi kleurwerk ook.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging van CCC.
Groetjes, Ula