Volgers

zondag 18 augustus 2013

50 jaar

Hoi,

Deze namiddag, toen het zonnetje er eindelijk doorkwam heb ik een kaartje gemaakt. Binnen een paar maanden is een tante van Wim jarig. Ze wordt 50 jaar. Ik heb er alvast een heel grappig kaartje voor gemaakt. Deze kan ik nu al tonen want ze komt niet op mijn blog, dus zal ze het kaartje niet te zien krijgen.
 




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW: challenge 219 volgens schets tot 20 augustus
catch the bug blog: challenge bingo - ik heb gekozen voor BUGABOO IMAGE/SEWING/PEARL tot 24 augustus

Gebruikte materialen:
cardstock, knop: voorraad
DP, parels: action
groen katoenen touw: heb ik eens gekregen van iemand
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir
stempel: Joy craft
embossingfolder: boekenvoordeel

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

26 opmerkingen:

Jolanda zei

OOO hij is enig en dan te bedenken dat het van mij alweer bijna drie jaar geleden is dat ik dit magische getal had hihi.Super dat wordt een spannende dag voor je tante.

Liefs van Jolanda

Ria zei

Mooie toepasselijke kaart Claudia.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Schitterend grappig kaartje heb je voor je tante gemaakt Claudia, super.
Liefs van Anita

Joanna M. zei

What a fun image (love Bugaboo!) and your papers are fantastic together. Thanks for joining us this week over at Sweet Sketch Wednesday.
~Jo, SSW-DT

Hobby Musician Keyboard zei

Hallo Claudia, dat is een schitterend mooi kaartje geworden! Ik wordt je nieuw volgertje. Graag wil ik mijne Kreative winkel bekant maken. Tot einde August, geven we 15% korting op alles, Echt de moeite waard eens te gaan kijken.
www.Hobby-crafts-and-paperdesign.eu
Ik ben in Antwerpen geboren en ou het tof vinden wat van je te horen!!

GerJanne zei

hihihi, blijft lachen he?! Ik vind hem helemaal fantastisch!
Groetjes,
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een grappige kaart, leuke stempel en de tekst is echt helemaal te gek...liefs van Ans

Erica ♥ zei

Hahaha leuke tekst, geinig kaartje
is dit geworden ☺

Gezellige week, liefs Erica ☼

mulberry station zei

Such a fun card. Thanks for sharing it with us. I love your colors. Stella is always a hoot.
Nancy SSW-DT

Heide zei

Baaaahaaaahaahaa!
Love the saying, super cute. Great papers and I love how the stitching looks.
Thanks for joining us.
Hugs, Heide SSW-DT

Diana van Otterlo zei

Wat een superleuke kaart! Gave en heel grappige stempel.

nans'creablog zei

Hele leuke kaart Claudia. En de tekst is geweldig.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Wat een schitterende kaart! Prachtige stempel !

Gr Antoinette

Josje zei

Mooie kaart heb je gemaakt voor haar

Sé-tje Limlam frutsels zei

Mooie kaart heb je voor haar gemaakt!! leuke tekst.

Groetjes José

carla zei

't Is inderdaad een grappig kaartje, maar dat maakt het nu juist zo leuk.
Supermooi, die 50-jarige gaat daar vast heel blij mee zijn.
Groetjes,
Carla

!neke zei

Wat een gave kaart! Leuke tekst!
Grts !neke

Anoniem zei

Schitterende kaart heb je gemaakt voor de jarige.Groetjes Joke

karin zei

Heel grappig kaartje Claudia !
groetjes,
Karin

Kathie zei

Oh Claudia, wow you've used one of my favourite Bugaboo characters Stella. I was looking at this image myself the other day and thought I might get it. This is a great card love your design papers and great added embellishments. Great card and thanks so much for joining us this week over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Ingrid Reyners zei

Wat een grappig kaartje heb je weer gemaakt Claudia, ook erg leuk die tekst stempel. groetjes, Ingrid.

Linda Anderson zei

How fabulous! This card made me chuckle!! Great image and I love your stitching. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

sweetbloominscraps zei

Those Stella images are always hilarious! Thanks so much for sharing with us at SSW!
Judi SSW DT

Jeannie zei

Love Stella and love this card! Thanks for the laugh and for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Sharon Basel zei

I love this card! What fun it is with the Stella image and your wonderful paper combination. Thanks for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday!
Sharon, SSW-DT

Billie A zei

I love this card. Stella is one of my favorite images and you did her justice. LOVE it. Thanks for joining us at Catch the bug.