Volgers

dinsdag 13 augustus 2013

Even iets anders

Hoi,

Nu even geen kaartje maar een handtas met bijhorend portemonnee. Het is een groene/blauwe handtas of zoals mijn dochter zegt - appelblauwzeegroen!!

Dit handtasje hebben we op vraag voor iemand van onze hobbyclub gemaakt.

Zowel de handtas als het portemoneeke zijn gehaakt met lipjes van blikjes cola.




Ook heeft mijn moeder een aantal andere dingetjes gehaakt:

een riem, met lipjes van blikjes cola:


armbandjes en een ketting ook met lipjes van blikjes cola:








grtjs
Claudia en Paulette

14 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Erg mooi en heel knap gemaakt, ook mooie kleuren gebruikt. Groetjes Ingrid

ffenneke zei

Wat een mooie kleur van die set zeg. En heel netjes gehaakt. Ik wou dat ik dat ook kon.
Liefs Fenneke

Marcella zei

Gaaf super leuk gemaakt .
Mijn dochter is ze ook al een tijdje aan het sparen .
Erg leuk gedaan allemaal .
De tas vind ik wel erg mooi .
Groetjes Marcella

carla zei

Wat een leuke recyclage, zoiet nog nooit eerder gezien. Heel apart en geweldig mooi.
'k denk dat je hier wel even zoet mee was. Tof gedaan Claudia.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Wat hebben jullie dat mooi gemaakt, echt super met die lipjes, ik kijk er vol bewondering naar..liefs van Ans

Jolanda zei

OOO WOW wat apart zeg en wat ziet het er mooi uit en ach ja een hobbyist kan alles gebruiken dat zie je maar weer.

Liefs van Jolanda

nans'creablog zei

Wauw Claudia wat een prachtig setje. Heel mooi gemaakt.

Groetjes,
Nans

Ria zei

Oh,Dit vind ik echt heel mooi Claudia.
Mijn complimenten aan jou en je moeder.
Gr Ria

Erica ♥ zei

oohhhh wat geweldig om te zien, wat
leuk zeg, en wat een werk hebben
jullie hieraan gehad, echt super !
En dan moet je vast ook wel lang aan
het sparen geweest zijn, pfff.
Ik heb ook een paar lipjes liggen,
ik wilde er een bloem mee haken.

Groetjesss Erica ☼

ANJA 3D zei

Wat heb je dit leuk gedaan. Heel mooi de tas, Armbanden en ketting. Prachtig gehaakt.En Pff wat een werk en hoeveel klipjes heb je wel niet gebruikt.
Groetjes, Anja

Anita Meijer zei

Wauw schitterend allemaal Claudia, ziet er helemaal super uit.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Sjee zeg, wat maken jullie leuke dingen van die lipjes. Zo leuk om te zien! Groetjes, Nelleke

Antoinette Voorn zei

Zooooo dan... dit is gaaf joh!!! en wat een verschillende dingen kan er meedoen en ook qua patroontje!! Heel mooi!

Gr ANtoinete

Anoniem zei

Prachtige tas heb je gemaakt en ook de anderecreatie's met de lipjes van blikjes mogen er wezen alleen Claudie hoe komen jullie aantal die lipjes?Groetjes Joke