Volgers

woensdag 14 augustus 2013

Sterkte

Hoi,

Vandaag nog even de tijd genomen om te freubelen. Morgen zal ik (vrees ik) er geen tijd voor hebben. Elke donderdagavond zijn er hier in het bos parkavonden. Elke week komen er dan een mensen - bekende en minder bekende- optreden. Maar 1 donderdag namiddag is voor de kids. Morgennamiddag is het dan kinderdisco en komt Pipo clown langs. Natuurlijk staat mijn dochter, Joran te popelen om naar het optreden te gaan.
Ook is het hier in het Anwerpse Moederdag, dus mogen we onze (schoon)moeders nog eens in de bloemetjes zetten.
Daarbovenop komt morgen mijn broer en zijn vriend, samen met mijn moeder BBQ.
Dus, druk genoeg, vrees ik.

Hier is dan mijn kaartje. Gemaakt voor een goede kennis, die vorige week een dierbare verloren is.

Met dit kaartje wil ik ook meedoen aan volgende challenges:
friday sketch challenge 49 tot 15 augustus
C&S uitdaging 180 met als thema: One big flower tot 19 augustus

Gebruikte materialen:
cardstock: linnenkarton van action
paar karton met structuur: action
stempel: Joy Craft en ingekleurd met spectrum noir
tekststempel: Joy Craft
parels: action

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

11 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Claudia, ik vind hem super.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Hele stijlvolle kaart Claudia. Mooie stempel.

Groetjes,
Nans

Shirley zei

Lovely card, the image is gorgeous. Thanks for joining in with us at Friday Sketch Challenge.
Shirley xx

Lisbeth zei

Hoi Claudia
kaartje is mooi geworden
grtjs Lisbeth

Nelleke zei

Deze stempel blijft mooi, en jij hebt er een mooie kaart van gemaakt. Veel plezier met al je bezigheden . Groetjes, Nelleke

Erica ♥ zei

Veel leuke bezigheden op 1 dag, maar
wel gezellig, geniet er lekker van !
Je kaartje is heel mooi en stijlvol ☺

Groetjesss Erica ☼

Ingrid Reyners zei

Je kaartje is erg mooi, leuke stempel. Ook het babykaartje van de volgende post heb ik net zitten bewonderen,ook al zo prachtig! Fijne dag vandaag, geniet er van samen met je kinderen. Groetjes Ingrid

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Claudia.
Leuk dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap!

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Bernadet zei

Prachtige kaart voor een mindere gelegenheid!
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

Tinie zei

Mooie kaart met een prachtige bloem, Claudia!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!
Groetjes Tinie