Volgers

donderdag 29 augustus 2013

Happy Bday

Hoi,

Mijn kindjes zijn heel blij met hun juf/ meester. Jarno mag bij meester Marc. Eerst zag hij dit niet echt zitten, want hij had liever een juf, maar het kennismakingsmomentje is heel goed verlopen. Joran mag juf Karin, wat ze kei tof vond. De boekentassen zijn ondertussen klaar voor de nieuwe start. Deze avond zijn de kindjes bij oma en opa. Ze blijven er slapen, dus had ik deze avond weer wat tijd om te freubelen.

Wat in dit kaartje resulteerde. Ik ben er niet helemaal tevreden over. Ik denk dat het de kleurencombinatie is. Ik weet het niet.
Met dit kaartje wil ik toch meedoen aan volgende challenges:
EHI: volgens schets tot 30 augustus
C&S: uitdaging 181: thema - kleuren van de regenboog tot 02 september
catch the bug blog: fotoinspiratie  tot 31 augustus

Gebruikte materialen:
cardstock,steentjes: action
DP: Bo Bunny
glitterkarton en gekleurd karton, ronde mal: boekenvoordeel
vlinder en vlinderrand: Joy
grote vlinder: MD
clipboardletters: My mind's eye
emblissement vlinder: zeeman

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

14 opmerkingen:

Ria zei

Ik vind je kaart wel mooi hoor Claudia.
Gr Ria

nans'creablog zei

Het is een kleurrijke en vrolijke kaart Claudia. Leuke vlinders.

Groetjes,
nans

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuke vlinders
grtjs Lisbeth

jolanda's journaling en plannen zei

Leuke fleurige kaart is het geworden.

Liefs jolanda

Unknown zei

Hoi Claudia,

Ik vind hem leuk geworden hoor. Lekker fleurig en met veel frisse kleuren.
Persoonlijk vind ik het altijd moeilijk om een kaart te maken met een gele ondertoon. Gek hè? Maar ik kan er helemaal niets mee. Misschien moet ik mijzelf weer eens uitdagen. ;)
Wat fijn dat de kinderen weer met goede moed aan het nieuwe schooljaar gaan beginnen met zulke fijne docenten. Succes jongens!
Fijn weekend!
Groetjes Sandra Lemmens.

carla zei

Het ziet er fleurig uit.
Mooi gedaan Claudia.
Nog mijn felicitaties voor je winnende kerstkaart. Een welverdiende want ze was echt super gaaf.
Groetjes,
Carla

Ingrid Reyners zei

Wat fijn dat het de kinderen zo goed bevallen is met kennis maken. Je kaartje is weer erg mooi, ik denk dat het komt door de odergrond dat hij je niet zo aan spreekt, de kleuren lopen een beetje in elkaar over. De vlinder is ook erg mooi. Groetjes Ingrid

karin zei

Dat ziet er niet onaardig uit, heel apart met die gekleurde vlinders.
groetjes,
Karin

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuke kaart Claudia!! Mooi met die vlinder.

Groetjes José

* Üla * zei

Dat is een mooie en vrolijke kaart.
Bedankt dat je meedoet met de Cards & Scrap Challengeblog.
Groetjes, Ula

Erica ♥ zei

Een leuke, kleurrijke kaart, mooi ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

GerJanne zei

Leuk kaartje, mooi met die vlinder. Gezellig dat je mee doet met onze challenge van EHI!
GerJanne

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart Claudia, hij is weer supermooi.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leuke bijdrage voor de regenboog-challenge! Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
Groetjes, Yvonne