Volgers

zaterdag 3 augustus 2013

Oehoe! Je bent jarig!

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volgers Desiree en Maaike verwelkomen. Leuk dat jullie volger zijn geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.
Wat een schitterend weertje vandaag. Lekker warm met een briesje. Van mij mag het zo nog lang blijven.

Vandaag (vrijdag) ben ik mijn silhouette gaan bestellen. Als alles goed is heb ik hem volgende week.

Deze avond een kaartje gemaakt. Een tijdje geleden had ik op pinterest een stempeltechniek gezien met maskeren. Het layoutje van het kaartje vond ik erg leuk en met dat ideetje en de schets van bugaboo ben ik aan de slag gegaan.

Dit is mijn kaartje geworden. Het is heel simpel, maar zelf vind ik die heel geslaagd.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
bugaboo Stella Says Sketch - challenge 169 tot 04 augustus
creapaleis: thema alles mag tot 31 augustus
EHI thema - verjaardagskaart tot 15 augustus

Gebruikte materialen:
cardstock: had in nog liggen
stempels: boekenvoordeel
inkt: kruidvat en memento
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir
stempel: MD
steentjes: big bazar

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia 

14 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
grtjs Lisbeth

Renate zei

Wat een leuke kaart voor een 5-jarige. Lekker vrolijk!

Groetjes, Renate

nans'creablog zei

Hele leuke kinderkaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel vrolijk kaartje.
leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes van Jacqueline

Sé-tje Limlam frutsels zei

Hallo Claudia,
Wat een vrolijke verjaardagskaartje leuk met die stempels.

Groetjes José

Jolanda zei

Wat een mooi en lief kaartje zo kan je zien dat ook simpel heel mooi kan zijn.

Liefs Jolanda

Antoinette Voorn zei

wat een hele lieve kinderkaart! heel leuk met die kaarsjes!

Ingrid Reyners zei

Hallo Claudia, wat je heb je weer een mooie kinder verjaardags kaartje gemaakt, ik vind het stempeltje super! Geniet nog van deze mooie zomerse dag. groetjes Ingrid

Anita Meijer zei

Wat een superschattig kaartje Claudia, ik vind het een toppertje.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Kreatief met Maria zei

Leuke techniek en wat een mooie kaart heb je ermee gemaakt.
Groetjes Maria

mulberry station zei

Claudia, what an adorable Birthday card. I love the added birthday candles. Your card is so cute. Thanks for joining us over a Catch The Bug.
NAncy CTB-DT

Diana van Otterlo zei

Leuk gestempeld kaartje. Het mag dan simpel eruit zien maar er zit toch wel aardig wat tijd in denk ik? In ieder geval is het een erg vrolijk kaartje geworden!

ANJA 3D zei

schitterende kaart. Heel leuk met die kaarsje en stempel en Lekkere vrolijke kleuren.
Groetjes, Anja

ANJA 3D zei

Leuk dat je meedoet aan de challenge van EHI.
Groetjes, Anja