Volgers

donderdag 15 augustus 2013

Speciaal voor jou

Hoi,

Wat een leuke dag vandaag, maar druk. Van lekker bijbabbelen tot gezelschapspelletjes spelen met z'n allen.

Toch heb ik de hele avond nog lekker geknutseld. Mijn broer en de rest van het gezelschap waren al rond 20.30u weg. Ja, mijn broer moet morgen werken en hij had nog een hele trip af te leggen voor dat hij thuis zou zijn.

Dit is mijn kaartje, waar ik wil deelnemen aan de challenge bij: sketch saturday, challenge 271 tot 16 augustus



 Gebruikte materialen:
cardstock, parels, DP: action
digi: internet en ingekleurd met spectrum noir
tekststempel: Joy Craft
Bloemen komen van overal een beetje, parels in hartvorm heb ik al heel lang. Lint is een overschotje van ergens, heb ik ook al heel lang.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

14 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Ohh wat een lief kaartje, heel erg
mooi geworden ☺

Liefss Erica ☼

GerJanne zei

Hoi Claudia,
wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Fijn als het zo goed lukken wil!
GerJanne

Lisbeth zei

Hoi Claudia
mooi lief kaartje
grtjs Lisbeth

Steph zei

What a sweet card! I love that image! Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week, hope to see you again soon! x

nans'creablog zei

Hele mooie kaart Claudia. Leuke sketch ook.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Wauw wat een mooie heb je gemaakt, ik vind hem prachtig met de skech

Gr Antoinette

Ria zei

Hoi Claudia,
Een mooie kaart en leuke schets heb je gebruikt.
Gr Ria

Wilma zei

Wat een LIEF kaartje Claudia en wat LIEF.....Speciaal voor mij ☺☺☺.
Liefs Wilma

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje zo lief.Mooie kleuren heb je gebruikt voor de kaart.Groetjes Joke

carla zei

Hé die sketch ziet er wel erg apart uit en daar heb jij iets moois mee gemaakt.
Een toffe kaart Cladia.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

oooh wat een grappige kaart is dit, Claudia, zó leuk en je hebt iets heel moois van de sketch gemaakt,liefs van Ans

Malika zei

Super mooi hoor die kaart, ik hou ervan, dat beertje is echt snoezig

malika

Josje zei

Leuke kaart

Ingrid Reyners zei

Wat een lieverdje Claudia, mooi gedaan! Ook je kaartje van vandaag is erg mooi, je kunt zien dat het veel werk is geweest, nu maar duimen dat ook al dat werk beloond gast worden. Fijne zondag nog, groetjes Ingrid