Volgers

zaterdag 31 augustus 2013

Bring on the cake!

Hoi,

Weekend!!! Joepie. En maandag een dagje verlof genomen om de kinderen naar school te brengen. Op de valreep nog een kaartje om te doen met de challenge bij KIC.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
KIC: challenge 14 - geen vierkant of rechthoek - tot 31 augustus
my besties dutch girls: challenge 6 - bingo - ik heb gekozen voor ROOS/KANT/BEDEL

gebruikte materialen:
cardstock, tekststempel: boekenvoordeel
DP: action
Lint: blokker
digi: Bestie en ingekleurd met spectrum noir
tekst: met silhouette gemaakt
frantage gebruikt op de cake
bedel: had ik al heel lang in mijn schuif liggen

Ik wou ook nog even meedelen dat ik gewonnen heb bij Catch the bug met mijn verjaardagskaartje




Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

14 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Claudia en gefeliciteerd met je gewonnen kaartje, super voor je.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

Lisbeth zei

hoi
leuk kaartje goesting om er in te bijten
grtjs Lisbeth

Ria zei

Mooie kaart Cl;audia en gefeliciteerd met je gewonnen prijs.
Gr Ria

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Ziet er heel leuk uit, je grote cupcake..mooie tekst ook en..gefeliciteerd dat je gewonnen hebt met je kaartje, liefs van Ans

Ingrid Reyners zei

Een mooi cupcake kaartje ziet er lekker uit! Weer gefeliciteerd met je gewonnen kaartje! Je gaat als een speer! Fijne zondag groetjes Ingrid

GerJanne zei

Leuke vorm!!! EN superleuk is dat als je wint met een kaartje! Dat motiveert weer!
Groetjes,
GerJanne

nans'creablog zei

Een heel leuk modelletje Claudia. Mooi gemaakt.
Gefeliciteerd met je gewonnen kaartje.

Groetjes,
Nans

Sé-tje Limlam frutsels zei

Mooie cupcake kaartje! proficiat met je gewonnen prijs.

Groetjes José

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat leuk een kaart van zo'n grote cup-cake. Heel mooi met het stempel erop. Je kaart waarmee je hebt gewonnen is ook erg mooi. Gefeliciteerd. Groeten Trijntje

Ginette Bos zei

Hoi Claudia,

Leuk dat je meedoet,met de challenge van KIC.. echt een super gaaf kaartje..

Groetjes Ginette

Cinderella zei

Leuke kaart grappig/lekker model
Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Kic
Liefs Cinderella

Cinderella zei

Hoi hoi leuke kaart en een grappig/lekker model hihihi
Bedankt voor het meedoen aan de Challenge bij KIC
Liefs Cinderella

Erica ♥ zei

Wat leuk dat je met je kaartje
gewonnen hebt !
Dit kaartje is ook weer helemaal
te leuk ☺
Suc6 en plezier morgen met de kids
naar school brengen en je dagje
verlof.

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

jolanda zei

leuke kaaart