Volgers

zondag 1 september 2013

21 ste kerstkaart

Hoi,

Wat is deze dag toch slecht begonnen. Ben opgestaan met migraine. Na een pilletje te hebben genomen ben ik deze ochtend terug op bed gaan liggen. De hele dag verschrikkelijke hoofdpijn gehad om dan om 16u, toch terug uit mijn bed te komen. Pas toen, ging het wat beter. Deze avond is de hoofdpijn dan toch draaglijk geweest en heb ik mijn kaartje waar ik gisteren aan begonnen was afgemaakt.  Echt niks heb ik aan deze dag gehad, ik haat het wanneer ik last krijg van migraine. Maar ja, buiten rusten, veel water drinken en wachten dat de pijn (verschrikkelijke pijn) weggaat kan je niet veel doen.

En nu mijn kaartje; ja, ik ben goed op weg. Nog ongeveer een 30tal kaartjes en dan zal ik er (denk ik) voldoende hebben. Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Hier in huis zijn de reacties verdeeld. Ik vind het kaartje heel tof en speels, terwijl Wim die maar niks vind.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWS: challenge 88 volgens schets en gebruik enkel een rechthoekige kaart - tot 03 september
EHI: thema maak een kerstkaart - tot 13 september
catch the bug blog: color challenge - tot 07 september
DCZ: maandchallenge 1 - alles mag - tot 30 september

gebruikte materialen:
cardstock, DP: action
stempels: Joy craft
parels: heb ik eens gewonnen met een challenge
digi: internet en ingekleurd met spectrum noir
mal kerstbal: MD
lintje: eigen voorraad
Alle randen heb ik bewerkt met  memento inkt rich cocoa. Ook heb ik frantage gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

16 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Mooi kaartje is het geworden, ik vind het lekker speels. En vervelend dat je zoveel last hebt van migraine, en dan een hele dag zoveel last er van hebt. groetjes, Ingrid.

Lisbeth zei

hoi Claudia
hopelijk voel je je vandaag beter
mooi kaartje
grtjs Lisbeth

Ria zei

Mooie kaart Claudia en ik weet wat het is migraine,ik ben er gelukkig overheen gegroeid.
Gr Ria

Chris_P zei

Beautiful card!! Thanks for joining us at CCWS this week!!

/Christina, DT

Unknown zei

Oei oei wat vervelend zo'n migraine aanval. Toch knap dat je dan nog zo'n leuke kaart weet te maken.
Beterschap.
Groetjes Sandra.

nans'creablog zei

Heel vervelend van je migraine Claudia, hopelijk voel je je snel weer beter.
Je vind je kaartje wel mooi hoor. Niet traditioneel maar dat hoeft ook niet hé.

Groetjes,
Nans

Nelleke zei

Hij is leuk, veel om naar te kijken. Vervelend die migraine, ik weet hoe erg het is. Ik ben er gelukkig met behulp van een osteopaat vanaf gekomen. Groetjes, Nelleke

Nelleke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
corryskaart zei

Hoi claudia
Jeetje wat een ellende met die migraine maar je prachtige kaart hebt daar niet onder geleden want die is geweldig leuk
Groetjes...corry

GerJanne zei

Hoi Claudia,
ik vind het een heel erg leuk kaartje! Je ontdekt steeds iets anders. Ik denk dat vrouwen hem over het algemeen mooier zullen vinden dan mannen.
Wat vervelend van je migraine. Ik hoop dat het nu een hele poos wegblijft!
Groetjes,
GerJanne

Erica ♥ zei

Ik vind hem super je kaart, heel erg
leuk en genoeg op te zien ☺

Bedankt ook voor je deelname aan de
Challenge bij EHI !

Fijne (knutsel)week gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Janneke zei

Wat een mooie kaart ;o)
Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week!

Heleen zei

Wat een geweldig leuke kaart is dit geworden! Leuk dat je meedoet aan onze eerste maand challenge.
Lieve groetjes, Heleen

Min zei

TOO CUTE!!
Thanks so much for playin’ along with us this week for the Catch The Bug Color Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to check out The Bug Blog for our newest Anything Goes challenge beginning today! We hope you’ll play along!
Hugs & Happy Days!
~Min
Kaymin Kreations

ANJA 3D zei

Wat een prachtige kerstkaart. Heel mooi gemaakt.
Bedankt voor je deelname aan de Challenge
bij EHI.

Groetjes, Anja

Heleen zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ.
Lieve groetjes, Heleen