Volgers

donderdag 12 september 2013

24 ste kerstkaart

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Gerie verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Na een paar daagjes met pijn in mijn polsen, gaat het vandaag weer een beetje beter. Ja, stom hé, maar sinds kort weet ik dat ik RSI heb ik mijn polsen. Is het nu omdat het ineens veel kouder geworden is de laatste dagen, maar pijn dat ik deze week al gehad heb. Vandaag wel beter, en natuurlijk kon ik het dan niet laten om even te freubelen. Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt. Dit keer met nieuw DP. Blokje komt van de action.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
my besties dutch girls designs: challenge 8 - bling bling - tot 22 september
scr@p cards challengechallenge 51 - alles mag - tot 25 september

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
mal, stempel: Joy craft
DP:action, hotfix steentjes
glitterlijm
digi: Bestie en ingekleurd met spectrum noir
Verder heb ik de randen bewerkt met rode inkt.

Oeps, vergeet ik nog te zeggen dat ik bij Crealies een vrijkaartje heb gewonnen voor de hobbybeurs in Mechelen. Bedankt Annelies.
En ik ben met een kaartje gewonnen bij, cart & scrap Art.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Jeetje Claudia wat vervelend dat je RSI hebt in je polsen, dat lijkt me niet fijn, sterkte meis. Je kerstkaart vind ik prachtig, een toppertje.
Superleuk dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls, dank je wel en veel succes.
Liefs van Anita

!neke zei

Hoe naar RSI, pijn is vervelend, desondanks een gave kaart gemaakt!
Sterkte , grts !neke

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Prachtig is kerstkaart,leuke digi en prachtig papier, wat vervelend dat je RSI hebt, heel pijnlijk en..gefeliciteerd met je prijsjes,liefs van Ans

Unknown zei

Wow RSI, heel vervelend. Heb jij fysiotherapie? Of begeleiding bij een ergotherapeut? In ieder geval, sterkte er mee.
Het lukt in ieder geval nog wel om leuke kaartjes te maken.
Groetjes Sandra.

Nelleke zei

Leuke kaart zeg en wat een leuke mallen zijn dit! Beterschap met je polsen, lastig he, en terwijl je zo van freubelen houdt,. Groetjes, Nelleke

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi en leuk kerstkaartje
ik sta dit jaar heel wat achter met kerstkaarten
en op de beurs in Mechelen gaan we een leuke dag van maken
grtjs Lisbeth

Ria zei

Mooie kaart Claudia.

Erica ♥ zei

Wat leuk zeg dat je gewonnen hebt,
en wat een schitterend kleurwerk
laat je hier zien, geweldige kaart ☺

Een gezellige (knutsel)week nog ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Scraptastische hobby zei

Hoi claudia,
Een geweldig mooi kerstkaartje heb je gemaakt, met Bestie. Wat naar voor nje die pijn in je polsen en wat goed dat je evengoed je hobby blijf doen. En leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen, veel plezier op de beurs!
Groetjes van Gerie

Anja zei

Hallo,
wat een leuke kaart en wat een mooie kleurencombi.
Ik wil je dan ook hartelijk bedanken voor het mee doen bij *My Bestie's Dutch Girls designs*

Lieve scrapgroetjes Anja(DT)

Ink before you think 😀 zei

Heerlijk kerstkaartje.
leuk gedaan.
enne sterkte met je polsen.
Gr Lilian
DT member

Cindy zei

Prachtige kaart Claudia, heerlijke kleuren heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet met de challenge van My Bestie Dutch Girls Designs. Groetjes, Cindy

Hanny zei

Super leuke kaart, leuk dat je meedoet aan de challenge van het My-Besties-Dutch-Girls-blog

Groetjes Hanny.

Tineke zei

Wat een superleuke kaart Claudia, fijn dat je meedoet met de challenge van My Besties Dutch Girls.

Liefs Tineke

Marjan van der Wiel zei

Wat een prachtige kaart Claudia!!
Bedankt voor het meedoen met onze Scrap-Cards Challenge.

Liefs, Marjan