Volgers

vrijdag 13 september 2013

Sterkte

Hoi,

Deze namiddag ben ik bezig geweest met de Silhouette. Het is allemaal nog zo nieuw, dus heeft het wel even geduurd vooraleer ik alles naar mijn zin had.

Maar het resultaat vind ik wel leuk. Het kaartje vind ik nogal kaal, maar ik vrees dat als ik er nog meer op ga doen, van versiering het geen CAS meer zal zijn.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
DCL: challenge 193 - overwegend wit volgens schets - tot 13 september
Just a note: challenge 14 - Bingo: ik heb gekozen voor bruin/herfstblad/stempel

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
DP, tekst en herfstblad met de silhouette gemaakt
stempel bloem en inkt: kruidvat

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

15 opmerkingen:

nans'creablog zei

Een echte CAS kaart Claudia. Heel leuk gemaakt.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

hoi Claudia

mooi kaartje
grtjs Lisbeth

!neke zei

Mooie kaart!!!!
Grts !neke

carla zei

Een mooie condoleancekaart.Zou ook kunnen voor een herfst jarige.
Groetjes,
Carla

Monique zei

Daar heb je iets heel moois mee gemaakt Claudia.
Super hoor...
Lieve groetjes, Monique

Malika zei

simpel maar heel mooi kaartje

Malika

Marfien zei

Ben benieuwd naar je andere creatieve ideeën met de machine.
de eerste is in elk geval goed gelukt

Ellen zei

Prachtige CAS kaart hoor!
Leuk dat je meedoet bij DCL.
Groetjes Ellen

Josje zei

Mooie kaart die tekst is erg mooi

GerJanne zei

Mooi zeg. met mijn kaartje voor dezelfde challenge lijkt het wel ene serie..
Grappig, zo met die blaadjes en hetzelfde thema.
GerJanne

Anita Meijer zei

Een hele mooie CAS-kaart heb je gemaakt Claudia, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Erica ♥ zei

Cas kaartjes is heel erg wennen zeker
als je het niet gewend bent, maar ik
vind deze toch goed geslaagd hoor ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

ANJA 3D zei

Ik heb altijd moeite met cas kaarten. Maar die van jouw is prima gelukt schitterend.
Groetjes, Anja

Ingrid Reyners zei

Stijlvol en mooi warm kaartje is het geworden Claudia. Groetjes Ingrid

karin zei

Heel goed gelukt om het thema weer te geven Claudia,
groetjes,
Karin