Volgers

donderdag 5 september 2013

Stay cool


Hoi,

Op de valreep heb ik mijn kaartje voor NKU afgekregen.
Ik dacht anders dat het niet zou lukken. Vandaag ging Wim naar het UZA op controle (mijn echtgenoot is nierpatiënt) weliswaar reeds 9jaar succesvol getransplanteerd. Hij had vandaag mijn auto genomen omdat ik toch met de fiets ging werken. Nu kwam ik deze middag thuis en ik kon niet binnen. Wim had op de achterdeur zijn bos sleutels erop laten zitten. Kon ik nog meer dan 1 uur buiten wachten. Ik kan je vertellen dat het héél warm was. Gelukkig kon ik op terras nog in de schaduw wachten.

Nu vlug mijn kaartje laten deelnemen want ik moet zo mijn kindjes van school ophalen.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:NKU:  uitdaging 49 - thema bloemen en schets tot 05 september
KIC: challenge 15 - thema zomer tot 15 september

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
mallen: Joy craft
bloemen: van overal een beetje
digi bugaboo en  ingekleurd met spectrum noir
meeldraadjes, DP: boekenvoordeel
parels: action, boekenvoordeel en sommige gekocht via fb


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

17 opmerkingen:

Ria zei

Leuke kaart Claudia en hi,hi,hi mannen he?
Gr Ria

Creaine zei

Wat een vrolijk kaartje. Leuke kleurtjes. Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij KIC.
groetjes iNe

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat fijn om te lezen, dat het goed gaat met de nier van je man...Mijn man heeft 5 jaar geleden een nier afgestaan aan een collega/vriend en die werkt ook nog steeds prima..
Je kaartje volgens sketch is heel leuk..liefs van Ans

Malika zei

Zo een leuk en vrolijk zomers kaartje. mooi hoor

Malika

Kreatief met Maria zei

Vrolijk zomers kaartje.
Groetjes Maria

corryskaart zei

hoi claudia
wat een vrolijke kaart en ja wachten in die hete zon zal echt geen pretje zijn geweest maar ja mannen he?haha
groetjes...corry

Gehaakte cadeautjes zei

Wat een grappige zomerse kaartje. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC. Succes.
Groetjes DEsiree

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat een mooie vrolijke kaart. Groeten Trijntje

Unknown zei

Wow wat een zonnige bonte kaart!
Wordt er vrolijk van!
Groetjes Sandra.

Lisbeth zei

hoi Claudia
mooi kaartje grappige digi
ja mannen hé
grtjs Lisbeth

Josje zei

Vrolijk kaartje in felle kleurtjes

anncreatief zei

Wat een mooie kaart,mooie uitwerking van de sketch.
Leuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, veel succes.
Liefs Anneke

nans'creablog zei

Je kaartje ziet er weer heer vrolijk en 'cool' uit Claudia.

Groetjes,
Nans

Ingrid Reyners zei

Wat geweldig dat er transpantatie bestaat hé, zo zie je maar weer, hoevee levens er mee gered kunnen worden. Fijn voor je man en jullie dat het nog steeds goed gaat. Je kaartje is lekker zomers en ook de afbeelding is weer erg leuk Claudia. Groetjes Ingrid

Erica ♥ zei

Deze heb je ook weer schitterend
gemaakt, leuke kleuren ☺

Alvast een gezellig (knutsel)weekend ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Gelukkig is het uiteindelijk toch nog gelukt Claudia. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, ik vind hem heel mooi. Dank je wel voor je deelname aan de challenge van de NKU en veel succes.
Liefs van Anita

Unknown zei

Heerlijk zomers kaartje! Mooie kleuren heb je gebruikt en Dank je wel voor het meedoen met de KIC! groetjes Willie