Volgers

donderdag 19 september 2013

Happy birthday 2U

Hoi,

Zalig, de kinderen zijn naar school, Wim is gaan werken, en ik.........ik heb een dagje vrij genomen. Lekker de hele dag freubelen.

Ik heb een vrolijke bloemenkaart gemaakt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
sketch saturday: challenge 276 - volgens schets - tot 20 september
catch the bug blog: thema challenge: Indian Summer - tot 21 september 
DCL: challenge 194 - thema: Zeg het met bloemen - tot 27 september

gebruikte materialen:
cardstock:uit mijn voorraadschuif
DP: boekenvoordeel
glittersteentjes: action
malletjes: Joy craft, sissix en Marianne Design
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir
Verder heb ik nog wat bloemetjes gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

9 opmerkingen:

!neke zei

Nou Claudia, het is een fleurige kaart geworden ! Erg geslaagd !

Marcella zei

Hoi Claudia

Lijkt me heerlijk zo,n dagje aan de freubel .
Je hebt er weer een leuk en vrolijk kaartje van gemaakt .
Groetjes Marcella

jolanda zei

leuke kaart

Unknown zei

Erg leuk weer Claudia.
Grappig die bloem met "attitude".
Heel vrollijke kleuren.
Groetjes Sandra.

Monique zei

Nou jij hebt een hele goeie besteding van je vrije dag. Mooi hoor!
Geniet er nog even van...
Lieve groetjes, Monique

nans'creablog zei

Deze heb ik precies gemist. Een hele leuke en vrolijke kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Aukje zei

Mooie fleurige kaart is dit!
groetjes
Aukje

Debra Miller zei

Bright and fun card Claudia, pretty color combination. Thanks so much for joining us at Sketch Saturday this week! ~Deb

Margot zei

leuk! gave kleuren! bedankt voor het meedoen met de dcl!