Volgers

vrijdag 6 september 2013

Hoera,.....

Hoi,

Haast en spoed is zelden goed. Ja, gisteren heb ik op de valreep mijn kaartje voor de NKU gemaakt. En wat zag ik deze morgen. Ik heb een Engelse tekst gebruikt en bij NKU geldt de regel: enkel een Nederlandse tekst. Spijtig, maar ik kan he mezelf alleen maar kwaad nemen.

Deze namiddag heb ik weer lekker gefreubeld. Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt voor mijn buurjongen die binnenkort jarig is.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
sketch saturday: challenge 274 tot 06 september
CCC: uitdaging 26 - thema verjaardag  - tot 15 september
DCZ: maandchallenge 1 - alles mag - tot 30 september
knutsels en kadootjes: challenge 4 - alles mag - tot 03 oktober
catch the bug blog= color challenge  - tot 07 september

gebruikte materialen:
cardstock, lint: eigen voorraad
mallen: Joy craft
parels: big bazar
digi bugaboo en  ingekleurd met spectrum noir
DP: boekenvoordeel
De randen heb ik bewerkt met memento inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

25 opmerkingen:

Els Paesen zei

Leuk kaartje Claudia. Zal de buurjongen vast en zeker heel blij mee zijn! Groetjes, Els.

Marcella zei

Een leuk en vrolijk kaartje is het weer .
Hè wat jammer van je Engelse tekst op je kaart .
Fijn weekend
Groetjes Marcella

Monique zei

Wat een leuke vrolijke kaart. Een naam erop maakt het altijd persoonlijker.
Leuk dat je meedoet aaan de Challenge van Knutsels en Kadootjes.
Liefs, Monique

rian zei

leuke vrolijke kaart, leuk dat je meedoet met de uitdaging van de ccc.
groetjes rian

Nelleke zei

Fleurige kaart. Hopenlijk heb je nu meer succes. Groeten Nelleke

Amy zei

very sweet. Thanks for joining Bugaboo at Catch the Bug

Aukje zei

Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt!
groetjes
AUkje

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat jammer van de Engelse tekst op je kaart, kan gebeuren..deze voor je buurjongen is ook weer toppie..fijn weekend, liefs van Ans

Kreatief met Maria zei

Leuk kaartje, fijn dat je mee doet aan de challenge bij CCC.
Groetjes Maria

GerJanne zei

Hi Claudia,
wat een leuke kaart! Je buurjongen zal hem vast top vinden. EN ja, die Engelse tekst... je kaart was super! En weet je, soms vergissen ze zich daar ook, zo moeilijk is het!
GerJanne

Unknown zei

O wat een lullig foutje! Gelukkig heb je niet bij de pakken neergezeten en een super leuk kaartje gemaakt.
Groetjes Sandra.

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Niki Rowland zei

Great card, love the image and the fun colour scheme. Thanks for joining us this week at Sketch Saturday, Niki xx

Erica ♥ zei

Haha wat een leuke stempel is dit,
en wat heb je er weer een te gekke
kaart mee gemaakt ☺

Een gezellig (knutsel)weekend gewenst ☺
Lieve grtjsss Erica xox
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

Oh wat suf van mij had het niet eens gezien maar heb even terug gekeken en inderdaad het is geen Nederlandse tekst, jammer maar gelukkig hebben wij wel kunnen genieten van de prachtige kaart. Deze is ook weer helemaal super.
Liefs van Anita

Jenn Zeeb zei

Thanks so much for playing along with us this week for the Catch The Bug "Color Challenge” with Bugaboo Stamps! Just loved your card, and hope to see more of your work in future challenges!

Bugaboo Stamps DT
Jenn Zeeb

nans'creablog zei

Je buurjongen gaat superblij zijn met deze prachtige kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

carla zei

Een superleuke kinderkaart.
Zo gaaf gemaakt.
Top hoor.
Groetjes,
Carla

Sé-tje Limlam frutsels zei

Leuke kinderkaartje Claudia. Jammer van de vorige kaart.

Groetjes José

Malika zei

Vrolijk kaartje hoor Claudia, heel mooi

Malika

jolanda zei

grappige kaart

Marfien zei

En nog zo'n vrolijk kaartje, dit vind ik een moeilijk papiertje, heb alleen nog maar uitgeknipte vlaggetjes gebruikt

Diana van Otterlo zei

Wat een ontzettend leuk kaartje!

Folkje zei

Wat een vrolijk kaartje en gezellig dat je met onze challenge mee doet bij DCZ

groetjes
Folkje

* Üla * zei

Wat een ontzettend leuke, feestelijke en vrolijke kaart, Claudia.
Super stempel ook.
Leuk dat je meedoet met de uitdaging van CCC.
Groetjes, Ula