Volgers

zaterdag 7 september 2013

Van harte beterschap

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Marfien verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Wat een dag, vandaag vergat ik bijna alles. Ik ging naar de winkel en toen ik terugkwam zag ik dat de koffiezet nog opstond. Deze avond, we hadden net gedaan met eten, kreeg ik een sms van mijn schoonzusje met de vraag of we al onderweg waren. Hmm, rats vergeten..... We gingen samen spaghetti eten ten voordele van de vollybal club. Dus, vlug vlug, douchen klaarmaken en dan zijn we daar toch een dessertje gaan eten.

Deze avond dan toch nog mijn kaartje afgemaakt. Het is een beterschapskaartje geworden volgens een schets bij cards en crap. Handig, om deze op voorraad te hebben

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
cards and scrap: uitdaging 183: schets met thema ja zuster, nee zuster tot 09 september
knutsels en kadootjes: challenge 4 - alles mag - tot 03 oktober
catch the bug blog= anything goes  - tot 14 september

gebruikte materialen:
cardstock, lint: eigen voorraad
DP; boekenvoordeel
lint: action, parels
zeeman: grote parels bij tekst
tekststempel: kruidvat
digi: satured canary en ingekleurd met spectrum noir
Verder heb ik de randen bewerkt met memento inkt en heb ik frantage gebruikt


Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

14 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hahaha ja je hebt soms van die dagen grrrr .... maar je kaartje is gelukkig wel helemaal goed gelukt Claudia, hij is prachtig.
Liefs van Anita

nans'creablog zei

Eind goed al goed zullen we maar zeggen hé.
En je kaartje is schitterend Claudia. Hele leuke digi en mooi papier.

Groetjes,
Nans

Lisbeth zei

hoi Claudia

mooi kaartje
ja, ik heb ook zo van die dagen
grtjs Lisbeth

Monique zei

Hoi Claudia,
Super kaartje. Ik vind die afdruk ook zo mooi ingekleurd.
En je raam werd weer vies doordat Wim er tegenaan liep maar ik hoop dat Wim er niets aan heeft overgehouden?
Dank voor het meedoen aan de Challenge van Knutsels en Kadootjes.
Fijne zondag nog,
liefs, Monique

Ingrid Reyners zei

Mooi laartje weer Claudia, mooie digi heb je gebruikt. Gelukkig is uiteindelijk alles nog goed gekomen. Groetjes Ingrid

Renate zei

Wat een leuke kaart. Mooie kleuren heb je gekozen. Ook een erg lief plaatje.

Groetjes, Renate

Unknown zei

Haha altijd maar druk druk druk. Toch is het ook allemaal gezellig hè. Ik vind jouw kaartje erg leuk, ook zo'n leuk afdrukje!
Groetjes Sandra.

Erica ♥ zei

Wat een schone kaart, ik vind hem
helemaal super ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

carla zei

Weer zo'n toffe kaart heb je gemaakt.
Zo vrolijk, als je die ontvangt word je toch wel snel beter.
Mooi gemaakt Claudia.
Groetjes,
Carla

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een leuke kaart. Mooie vrolijke kleuren. Groeten Trijntje

Ria zei

Leuke kaart Claudia.
Gr Ria

Nelly zei

Mooie kaart heb je gemaakt.

Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Cards & Scrap.

Groetjes Nelly

anja curvers zei

Leuk hoor bedankt voor je deelname aan Cards en scrap.

Min zei

What a Fabulous creation!
Thanks so much for playin’ along with us this week for the Catch The Bug Anything Goes Challenge with Bugaboo Stamps!
Be sure to check out The Bug Blog for our newest Indian Summer challenge beginning today! We hope you’ll play along!
Hugs & Happy Days!
~Min: Bugaboo Asst DT Coordinator
Kaymin Kreations