Volgers

maandag 2 september 2013

Time to celebrate

Hoi,

Gelukkig is de migraine vandaag volledig weg. De kinderen hebben een reuze leuke start gehad vandaag in't school. Beide zijn heel enthousiast over hun leerkracht.

Deze namiddag heb ik weer eens tijd genomen om een kaartje te maken. Een paar maanden geleden heb ik in de boekenvoordeel blokjes DP gekocht. Nu, die lagen daar maar en ik deed er eigenlijk niets mee. Toen las ik op Marfien haar blog dat ze eerst haar blokjes opwerkte, vooraleer die achterin de kast verdwijnen. Ik dacht toen bij mezelf, hmm, dat kan ik ook beter eens gaan doen. Dus, heb ik mij voorgenomen dat ik eerst mijn blokjes ga opwerken vooraleer ik nieuwe ga kopen. Jullie zullen nu wel vaker kaartjes zien voorbijkomen met hetzelfde papiertje. Natuurlijk heb ik die beslissing pas genomen nadat ik mij een voorraadjes kerstpapier had aangeschaft, hihi. Voor het moment hebben ze kei leuk DP in de action.

Nu mijn fleurig kaartje. Zelf vind ik die wel leuk. Benieuwd wat jullie ervan vinden.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
SSW: challenge 221-163 - volgens schets - tot 03 september
my besties dutch girls designs: challenge 7 - thema kant en lint - tot 08 september
c is for challenge: challenge 5 - thema: A lot af layers - tot 15 september
kleurenfestijn: challenge september - gebruitk vilt - tot 30 september

gebruikte materialen:
cardstock, parels, kant: action
DP, stans, lint, strik: boekenvoordeel
tekst: silhouette
vilten bloemen: zeeman
digi: Bestie en inkgekleurd met spectrum noir
bos bloemen: gekocht via fb

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.


Grtjs
Claudia

25 opmerkingen:

GerJanne zei

Ja, dat had ik ook en toen heb ik er een goed voornemen van gemaakt om een jaar lang geen DP te kopen. Tot nu toe is dat dus helemaal gelukt. Zelfs op de beurs ben ik niet overstag gegaan!
Je kaartje is lekker vrolijk!
Groetjes,
GerJanne

Renate zei

Wat een leuke kaart met die bestie! Lekker vrolijk!

Groetjes, Renate

Cora Schram zei

Hè ik ben dus niet de enige die zich dat heeft voorgenomen.
En ik moet zeggen het bevalt goed. En je wordt steeds creatiever in het bedenken van ideeën.
Leuke kaart is dit geworden trouwens.

Anoniem zei

Wat eenleuke vrolijke verjaardagskaart.Ook je andere kaarten die ik gemist heb zijn erg mooi geworden.Groetjes Joke

Heide zei

Super cute, love the fun papers as well as the cute iamge. Thanks for joining us this week.
H

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk dat je eerst je dp opwerkt
ik denk dat ik dat ook ga doen
vanaf morgen want ben vandaag nog in de action geweest( voor school) en kon de verleiding ni weerstaan
mooi kaartje trouwens
leuke digi
grtjs lisbeth

Anita Meijer zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Claudia, heel mooi.
Dank je wel dat je meedoet aan de challenge van My Besties Dutch Girls Designs en veel succes.
Liefs van Anita

Kathie zei

Hi Claudia I do love your card this week, this image is so elegant and your colours and embellishments are very pretty. Your design papers and fun and work perfectly with your card. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday and good luck.
Hugs
Kathie SSW-DT

Erica ♥ zei

Leuk en vrolijk kaartje heb je gemaakt,
mooi met die vilten bloemen ☺

Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
Liefs en grtjsss Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Linda Anderson zei

Totally adorable! Such a bright and happy card. Thanks for joining us at Sweet Sketch Wednesday.

Linda

mulberry station zei

I love your bright fun papers for this card. It is super cute. Love your adorable image. Thanks for joining us.
Nancy SSW-DT

Ingrid Reyners zei

Dat ziet er weer vrolijk uit Claudia. Mooi kleuren heb je gebruikt, en inderdaad een goed idee om eerst je oude blokjes eens op te maken, weet ik, maar als ik met dat voor neem, dan verdwijnt er vaak na een tijdje toch per ongeluk een nieuw blokje in mijn winkelmandje. En ja de Action heeft ook hele leuk blokjes voor een leuk prijsje! groetjes, Ingrid.

Marcella zei

Hoi hoi

Heel slim om eerst je blokjes op te maken .
Zou ik ook moeten doen .
Vind het weer een erg leuk kaartje geworden .en het papier is ook erg mooi hoor .
Groetjes Marcella

jolanda zei

mooie kaart

Malika zei

Claudia, dit is echt een leuke snoezige kaart. En zulke fantastische kleuren.

Groetjes Malika

Hanny zei

Wat een prachtige kaart, leuk dat je meedoet aan de challenge van het My-Besties Dutsch Girls Challengeblog.

Groetjes Hanny.

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia. Vrolijk van kleur. Ik kan nooit aan de verleiding weerstaan. Als ik mooi papier zie dan koop ik het, ook al puilt mijn kast nog uit. Tja wat doe je daaraan hé.

Groetjes,
Nans

Unknown zei

Lovely card.

Love your image and papers - so keep using them.

Thank you for joining us at SSW this week.

Holly
x

Jeannie zei

Gorgeous bright and fun colors! Thanks so much for joining us this week at Sweet Sketch Wednesday.

Peace & Luv,
Jeannie

Sé-tje Limlam frutsels zei

Schitterende kaart Claudia!

Groetjes José

Jolanda zei

een heerlijke fleurige kaart:0)
gezellig dat je meedoet bij de Dutch Besties!
grtz Jolanda

Sharon Basel zei

Adorable card! I love your bright colors and those fab felt flowers.
Thanks for joining us at SSW!
Sharon

Joanna M. zei

LOVE the color this week, and those flowers are amazing! Thanks for sharing this with over at Sweet Sketch Wednesday.
~Jo, SSW-DT

Marfien zei

Handig dat je even met hetzelfde blokje bezig bent, geeft mij ook weer wat energie om ze toch te gebruiken.

Unknown zei

This is one of my favourite images from Sherri, love the colors you've used. I would like to thank you for entering my 'C... is for challenge' blog and I wish you good luck in the draw.
Hugs,
Anna xxx