Volgers

dinsdag 17 september 2013

26 ste kerstkaart

Hoi,

Het is hier in huis een paar daagjes druk geweest. Bride, Wim zijn petekind verjaart vandaag. Ze wordt 4 jaar. Zondag hebben we dat mij mijn schoonzusje gevierd.

Gisteren ben ik eerst weer hout gaan kiezen zodat Wim en Gert( mijn schoonbroer) aan de dressing kunnen verderwerken. 's Avonds had ik dan weer een afspraak omtrent het Vormsel van Jarno, begin volgend jaar.

Eindelijk heb ik het deze namiddag weer wat rustiger. Donderdag heb ik een dagje verlof ingepland om lekker te knutselen. Ik heb nog heel wat vrije daagjes staan en die moet ik nog opgebruiken voor het einde van het jaar.

Ik heb weer een kerstkaartje gemaakt met een bugaboo digi. Ik vind die zo leuk!!
Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCWSchallenge 90 - volgens schets - tot 17 september
c is for challenge: challenge 6 - make it sparkle - tot 29 september

gebruikte materialen:
cardstock: eigen voorraad
DP, glittersteentjes, hotfix steertjes: action
tekststempel,: Joy craft
digi: bugaboo en ingekleurd met spectrum noir

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

12 opmerkingen:

Monique zei

Mooie kaart Claudia. Het afdrukje is grappig. En de kleuren vind ik super!
Lekker een snipperdag om te gaan knutselen. Geniet ervan ;-)
Lieve groetjes, Monique

carla zei

Het ziet er weer leuk uit Claudia.
Mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

corryskaart zei

Hoi claudia
Nou je gaat lekker snel met je leuke en mooie kerstkaarten
Groetjes van corry

Nelleke zei

Leuke kaart en digi, zo schiet je lekker op met je kerstkaarten. Groetjes, Nelleke

Ingrid Reyners zei

mooie kaart, ik jheb met de schets ook een kaartje gemaakt, maar niet op tijd kunnen plaatsen en linken, plaats ik hem donderdag maar als het weer kerstdag is......lekker dat je donderdag een dagje vrij hebt, kan je lekker de hele dag knutselen..groetjes Ingrid

Trijntje zei

Hoi Claudia, Wat een leuk vrolijk kerstkaartje. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

Wilma zei

Wat een lekker vrolijk kerstkaartje!
Gave digi heb je gebruikt.
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
Groetjes, Wilma

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kerstkaartje
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Een hele leuke en mooie kaart Claudia.

Groetjes,
Nans

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
En alweer zo'n prachtige kaart voor je voorraad, hij is weer erg leuk..Fijn vooruitzicht, een dagje vrij om te knutselen, liefs van Ans

Sé-tje Limlam frutsels zei

Erg leuke kaart Claudia!! Leuke digi

Groetjes José

Unknown zei

What a sweet and funny X-mas card! Love this image and the colors you have used. I would like to thank you for entering my ‘C… is for challenge’ blog and I wish you good luck in the draw.
Hugs,
Anna xxx