Volgers

zondag 29 september 2013

Dikke knuffel

Hoi,

Vooraleer ik mijn kaartje plaats, zou ik graag willen meedelen dat ik mijn Spectrum markers verkoop. Als iemand interesse heeft mag je mij mailen naar: claudia.rogier@telenet.be

Gisteren namiddag hadden we onze eerste bijeenkomst ivm het vormsel van Jarno. We werden in groepjes verdeeld en mochten (zonder de kinderen) even samen "bezinnen". De kinderen hadden samen met hun groepje andere activeiten gedaan. Eigenlijk keek er even tegenop, maar het is goed meegevallen.

s'Avond zijn we hier in het dorp (aan het kasteel) naar een openluchtvoorstelling gaan kijken van Mallifique. Het toneelstuk ging over Maarten van Rossum en de klokkeven. Mooi show, alleen kreeg ik een beetje koud op het einde. Lisbeth haar kinderen speelde ook mee in de show. Gewoonweg schitterend.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
CCC: challenge 27 volgens schets tot 29 september
EHI: challenge dierendag tot 10 oktober

gebruikte materialen:
cardstock: uit eigen voorraad
DP: boekenvoordeel
tekststempel: Joy craft
digi: gevonden op pinterest en ingekleurd met spectrum noir, enveloppe is ingekleurd met copic
glitttersteentjes: action
ronde mallen: sixxix en Nellie Snellen
Verder heb ik nog wat knoopjes gebruikt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

18 opmerkingen:

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje in mooie herfstkleuren
grtjs Lisbeth

Anita Meijer zei

Wat een supervrolijk kaartje heb je gemaakt Claudia, ik vind hem top.
Liefs van Anita

carla zei

Wat heb je dit weer mooi gemaakt Claudia.
Super !
Groetjes,
Carla

Unknown zei

Leuke kaart claudia.

nans'creablog zei

Een mooie en vrolijke kaart Claudia. Leuke digi.

Groetjes,
Nans

Unknown zei

Erg leuk, Claudia.
Groetjes Sandra.

Doris knippenenplakken zei

Dat is een leuke kleurrijke kaart geworden.
Mooi gedaan.
Groetjes Doris

Trijntje zei

Hoi Claudia. Wat een mooie vrolijke kaart. Leuk stempelafdrukje. Groeten Trijntje

corryskaart zei

Hoi claudia
Wat een vrolijke dierenkaart zo lief en leuk!!!
Groetjes van corry

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Marcella zei

Hoi Claudia
Wat een super leuke dierenkaart.
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij EHI
Groetjes Marcella

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een mooi, vrolijk kaartje is dit, lief afdrukje en mooi afgewerkt, liefs van Ans

Kreatief met Maria zei

Leuk kaartje Claudia
Fijn dat je mee doet aan de challenge bij CCC. Succes.
Groetjes Maria

Ingrid Reyners zei

mooi vrolijk kaartje is het geworden Claudia, ben je niet meer tevreden over je spectrum noir markers?? groetjes, Ingrid.

rian zei

leuk kaartje heb je gemaakt.
leuk dat je meedoet met de uitdaging bij de ccc.
groetjes rian

Malika zei

Vrolijk mooi kaartje

malika

Margret zei

Erg leuk geworden!
Bedankt voor je deelname bij CCC. Veel succes!!
Groetjes Margret

ANJA 3D zei

Schitterende kaart.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
Groetjes, Anja