Volgers

vrijdag 27 september 2013

Gecondoleerd

Hoi,

Vandaag heb ik weer een dagje vrij. Eigenlijk wel goed, want ik heb weer veel last van mijn rechtse pols. Deze week ben ik naar de Dokter geweest en er zou een zenuw gekneld zijn. Komt veel voor bij vrouwen.  Allé, ik mag volgende week vrijdag een EMG test laten doen. Tot dan nog even de pijn verbijten.

Op mijn gemakje vandaag een kaartje gemaakt. Weer zo eentje dat meteen de deur uitgaat, spijtig genoeg.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Sketch Saturday: challenge sketch 277 - 27 september

gebruikte materialen:
cardstock: zeeman
DP, stempel: Joy craft, stempel ingekleurd met spectrum noir
glitttersteentjes: action
teksstempel: joy craft
mal: Crealies
embossingfolder: sissix
Verder heb ik de randen bewerkt met memento inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

21 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hé bah wat vervelend dat je zo een pijn hebt in je pols Claudia, ik hoop dat de pijn snel zal verzachten. Ik vind je condoleancekaartje heel erg mooi.
Liefs van Anita

Debra Miller zei

Wonderful image and pretty colors you chose for this card Claudia. Love your interpretation of the sketch too. Thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday! ~Deb

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Lastig als je last hebt van je pols, komt me bekend voor, ik ben ook aan mijn pols geopereerd, je kaartje is mooi, stijlvol, prachtige condoléancekaart, liefs van Ans

Aukje zei

Mooi kaartje heb je gemaakt! Erg vervelend zo'n pijnlijke pols, sterkte ermee.
groetjes
Aukje

nans'creablog zei

Je kaartje is mooi Claudia. Spijtig dat je het al meteen moest gebruiken.
Veel beterschap met je pols.

Groetjes,
Nans

Diana van Otterlo zei

Mooi stijlvol kaartje.
Ik hoop dat de pijn in je pols gauw minder word!

GerJanne zei

Ha Claudia,
naar van je pols, wel fijn dat het onderzocht wordt.
Je kaart is heel mooi, wel verdrietig dat je hem meteen moest versturen.
Groetjes,
GerJanne

Ingrid Reyners zei

Stijlvol kaartje Claudia, vervelend dat je deze ook meteen weer moet versturen! Heel veel sterkte met je pols, hopelijk hoef je niet te lang meer pijn te lijden! Fijn weekend groetjes Ingrid

Unknown zei

Heel sereen kaartje! Veel beterschap met de pols. grtjs

Joke zei

Leuk ook dat jullie samen de hobby delen.

Nelleke zei

Stijlvolle kaart geworden. Vervelend dat je zo 'N last van je pols hebt, hopenlijk kan er nog wat aangedaan worden. Groetjes, Nelleke

corryskaart zei

Hoi claudia
Je kaart is erg mooi en smaakvol!!!
En wat je pols betreft zal je wel last hebben van het carpaal tunnelsyndroom, die klachten had ik ook en ben aan beide polsen geholpen in totaal 3x dus veel sterkte ermee!!!
Groetjes van corry

Josje zei

Sterkte met je pols mooie kaart heb je gemaakt fijn weekend

Unknown zei

This is very pretty Claudia! Love the colours!
Thanks for joining use at Sketch Saturday!
Lizy xx

Trijntje zei

Hoi Claudia. Beterschap. IK hoop dat het snel beter gaat worden. Je hebt een mooi condoleance kaartje gemaakt, mooi in de lila teinten. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Hoi Claudia. Beterschap. IK hoop dat het snel beter gaat worden. Je hebt een mooi condoleance kaartje gemaakt, mooi in de lila teinten. Groeten Trijntje

Antoinette Voorn zei

Wat een super creatie heb je gemaakt en allesmooi verwerkt voor een condoleance.. goed dat je naar de arts bent geweest en hoop dat ze de pijn kunnen verhelpen sterkte en beterschap!

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

jolanda zei

'mooie kaart, al hoop je hem eigenlijk niet nodig te hebben.
beterschap met je pols

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een mooie condoleance kaart Claudia.Beterschap met je pols

Groetjes José

ANJA 3D zei

Heel veel sterkte met je pols. Mooie kaart heb je gemaakt.

Fijn weekend.
Groetjes, Anja