Volgers

dinsdag 24 september 2013

29 ste kerstkaart

Hoi,

Deze avond heb ik een kaartje afgemaakt, waar ik gisteren aan begonnen was. Ik heb weer veel last in mijn polsen en dan wilt het allemaal niet goed lukken. De bigshot gebruiken was vandaag een hel. Maar ik ben tevreden over het resultaat van mijn kerstkaartje.


Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
Cheerful Sketches Challenge: challenge sketch 3 - tot 26 september
Hobbyhome: challenge Joke - thema: wit, kraft en 1 ander kleur tot 03 oktober

gebruikte materialen:
cardstock: uit mijn voorraadschuif
DP: zijn restjes
Kraft: papermania
glittersteentjes: kruidvat
teksstempel: joy craft
mallen; joy craft en Crealies
digi: Besties en ingekleurd met spectrum noir
Verder heb ik mijn kaartje nog versierd met Liquid applique en snow glinstening. De randen heb ik gesdistresd en bewerkt met memento inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

19 opmerkingen:

Ingrid Reyners zei

Zo jij gaat lekker Claudia, met je kerstkaarten, deze is erg leuk en ook je vorige vind ik ook weer een hele grappige geworden. Vervelend als je last hebt van je polsen, beetje rust houden misschien? Lastig, ik weet het, ik heb er ook nog wel eens last van. Sterkte met je polsen. Groetjes, Ingrid.

Lisbeth zei

hoi Claudia
beterschap met je polsen
mooie kerstkaart
grtjs Lisbeth

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia. Leuke mallen, mooi gekleurd. Super.

Groetjes,
Nans

Marcella zei

Hoi hoi
Wat een prachtige kerstkaart weer .
Erg mooi ingekleurd ook weer .
En zie dat die ronde stans het bij jou wel goed doet ?!
Gezellig dat je mee doet met de challenge bij het Hobby Home blog .
Groetjes Marcella

Antoinette Voorn zei

Wauww deze is echt gaaf, hij is zeker goed gelukt , de kleur is dan ook precies passend en de versieringen zijn top!

jolanda zei

schitterend kaartje

Nelleke zei

Een schatje is dit zeg. Wat vervelend als het allemaal niet wil lukken. Hopelijk gaat het snel weer beter. Groetjes, Nelleke

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Creaine zei

super leuk kaartje! Dankjewel voor het meedoen bij cheerful sketches!
groetjes Ine

GerJanne zei

Oh wat een schitterende kaart!
Misschien iemand anders laten stansen??
GerJanne

Ans Gilbert zei

Hoi Claudia,
Wat een prachtig kaartje, leuke stempel en hele mooie mallen, liefs van Ans

corryskaart zei

hoi claudia
je kaart ziet er geweldig uit en ja die sterrenstans is een geweldige uitvinding,want iedereen kan hiervan genieten!!
groetjes van corry

Malika zei

Mooi kaartje hoor, echt leuk

malika

Marjoleine zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches, Claudia!
Dank je wel voor het meedoen!
Liefs,
Marjoleine

Aukje zei

Hele mooie kaart!! Vervelend als je lichaam niet meewerkt, ik kan erover meepraten.
groetjes
Aukje

Doris knippenenplakken zei

Hoi Claudia,
Wat een schitterende kaart ,leuke stempel.
Heel mooi ingekleurd.
Groetjes Doris

Doris knippenenplakken zei

Hoi Claudia,
Wat een schitterende kaart ,leuke stempel.
Heel mooi ingekleurd.
Groetjes Doris

Doris knippenenplakken zei

Hoi Claudia,
Wat een schitterende kaart ,leuke stempel.
Heel mooi ingekleurd.
Groetjes Doris

ANJA 3D zei

Schitterende 29ste kerstkaart. Mooie kleuren en leuke details.
Groetjes, Anja