Volgers

donderdag 19 september 2013

Een experimentje??

Hoi,

Ik heb wat met restjes DP  geexperimenteerd. Dit is het resultaat geworden. Ik ben er best tevreden over. Snel klaar en vooral mijn afvalbakje krimpt zienderogen.

Ik ben heel benieuwd van wat jullie ervan vinden.


gebruikte materialen:
cardstock: uit mijn voorraadschuif
glittersteentjes: action
tekstempel: Joy craft
Voor de rest heb ik restjes gebruikt uit mijn afvalbakje.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

16 opmerkingen:

carla zei

Dit ziet er toch weer erg leuk uit Claudia.
Mooi gedaan.
Groetjes,
Carla

Marfien zei

Heerlijk hè, zo'n dagje ongestoord knutselen, het zijn allemaal weer leuke creaties en als je papier op is heb ik nog wel een goed idee voor je
groetjes, Marfien
P.S. moet je even op mij blog kijken

Cora Schram zei

Dit ziet er werkelijk enig uit. Je slaat 2 vliegen in 1 klap, een stel leuke kaarten en je restje worden lekker opgeruimd. Heerlijk toch.

nans'creablog zei

Heel mooi, leuk en origineel.

Groetjes,
Nans

!neke zei

Helemaal top!!!

Ans Gilbert zei

Wat leuk gedaan Claudia,
heel erg mooi, in één klap 2 mooie kaarten er bij..liefs van Ans

Scraptastische hobby zei

Zowel met de stans, en met het afval van de stans twee prachtige kaartjes.
Ik zou ze nog een keer maken en dan met kerstpapier, maar het idee is subliem.
Groetjes van Gerie

Aukje zei

Met restjes papier kun je heel mooie dingen maken! Leuk idee!!
groetjes
Aukje

Cinderella zei

Hallo Claudia ik vindt je probeersel super gelukt ze zien er leuk uit zo de kerstkaartjes
Liefs Cinderella

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk gedaan
grtjs Lisbeth

Josje zei

Leuk gemaakt en al weer wat kaartjes voor de kerstvoorraad

corryskaart zei

Dat ziet er effe vrolijk uit en jij blij met opruiming in je restenbak
Groetjes van corry

Trijntje zei

Hoi Claudia. Heel leuk bracht en slim om de restjes eens op te maken, want die hebben we natuurlijk allemaal en jammer om weg te gooien. Het is een erg mooie boom. Groeten Trijntje

Trijntje zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Heel leuk Claudia!
ZO kom je op een mooie manier van je restjes af!
GerJanne

Nelleke zei

Leuk om zo met restjes te werken, waar restjes al niet goed voor zijn. Groetjes, Nelleke