Volgers

donderdag 26 september 2013

30 ste kerstkaart

Hoi,

Eerst mijn nieuwe volger Doris verwelkomen. Leuk dat je volger bent geworden. Mogen we van elkaar veel inspiratie opdoen.

Vandaag was het scholencross. Mijn kindjes hebben (recreatief) heel goed gelopen. Ik ben heel blij met hun prestaties. Zelf waren zo ook tevreden.

Deze avond heb ik nog wat gefreubeld, en ja, het is weer een kerstkaartje geworden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
EHIchallenge volgens schets - tot 27 september

gebruikte materialen:
cardstock: ooit gekocht op een beurs in Duitsland
3D plaatje: boekenvoordeel
DP: action
glittersteentjes: kruidvat
Verder heb ik de randen gedistresd en bewerkt met distress inkt.

Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia

10 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

heerlijk al je 30ste kerstkaart... en allemaal hartstikke mooi hoor! en deze is heel mooi met de bloemen erop!

ANJA 3D zei

Schitterende 30 kerstkaart. mooie kleuren en leuke details.
Groetjes, Anja

Marcella zei

Zo je gaat echt goed met je kerstkaarten .
Deze heb je ook weer erg leuk gedaan met de sketch .
Gezellig dat je meedoet met de challenge bij EHI
Groetjes Marcella

Lisbeth zei

hoi Claudia
leuk kaartje
hé je heb een 3D plaatje gebruikt
grtjs Lisbeth

Sé-tje Limlam frutsels zei

Wat een leuke kerstkaarten Claudia!!

Groetjes José

Aukje zei

Mooie kaart Claudia!
Leuk zoals je alles gecombineerd hebt.
groetjes
Aukje

carla zei

Wat ga je snel met de kerstkaarten.
Je bent mij al goed voorbij gestoken.
Ook deze is weer een schoontje.
Heel mooi gemaakt naar de schets.
Fijn weekend.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

mooie kaart

Malika zei

Schitterende kerstkaart hoor.

malika

Anita Meijer zei

Wat een schitterende kerstkaart Claudia, ik vind hem super.
Liefs van Anita