Volgers

zondag 22 september 2013

27ste kerstkaart

Hoi,

Deze namiddag heb ik niet veel gefreubeld. Weer wat last van migraine. Dus wanneer Joran naar de KLJ was en Jarno bij een vriendje aan het spelen was, heb ik op de zetel gelegen. Gelukkig is het na een paar uurtjes draaglijk geworden.

Deze avond zijn we met z'n allen bij de Quick gaan eten (gelukkig was toen de migraine weg). En nu maar een kaartje afmaken.

Morgen (straks) ga ik met 2 vriendinnen en mijn moeder naar Mechelen, naar de hobbybeurs.

Maar eerst mijn kaartje. De 27ste al.



Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan volgende challenges:
catch the bug blog: thema bingo: ik heb gekozen voor : TWINE/SENTIMENT/ BUTTON
CCWS: challenge 91 - volgens schets - tot 24 september

gebruikte materialen:
cardstock, touw, knoop:uit mijn voorraadschuif
DP, glittersteentjes: action
teksstempel: joy craft
mallen; joy craft en Marianne Design
digi: Bestie - gewonnen bij (CCC) en ingekleurd met spectrum noir
Verder heb ik mijn kaartje nog versierd met frantage en snow glistening

Ook wil ik even meedelen dat ik bij Bugaboo heb gewonnen met mijn kaartje.



Bedankt iedereen voor alle leuke reacties op mijn vorig bericht!
Ik lees deze steeds met veel plezier!
Mogen we van elkaar nog vele leuke en creatieve ideeën opdoen.

Grtjs
Claudia


18 opmerkingen:

Nelleke zei

Wat een leukerd. Die vlsggenlijn vind ik ook zo leuk. Groeten Nelleke

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Hoi Claudia,
al de 27e kerstkaart. Wat super zeg. En het is een heel mooie.
GerJanne

Lisbeth zei

Hoi Claudia
leuke en mooie kerst kaart
ik kijk al uit naar straks
grtjs Lisbeth

Anoniem zei

Prachtige kerstkaart en een leuk sketch van de kaart.Groetjes Joke

nans'creablog zei

Een hele mooie kaart Claudia. De 27ste al, daar ben ik nog lang niet.
Gefeliciteerd met je winnende kaart en veel plezier op het Hobbysalon.

Groetjes,
Nans

Jolanda zei

Claudia wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt... het ziet er weer super uit... Heel veel succes met de challenge bij CCWS en bedankt voor je deelname

Ingrid Reyners zei

Mooie kerstkaart heb je weer gemaakt, Claudia. Veel plezier vandaag op de beurs! Groetjes Ingrid

Malika zei

Super kerstkaartje hoor Claudia. Heel mooi


Malika

Antoinette Voorn zei

Goedemorgen op de valreep. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie creaties en super gedaan die Bestiekaart!

Gr ANtoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

carla zei

Wat leuk dat je gewonnen hebt met je vorige kaartje. Hij was ook wel heel erg leuk.
En deze kerstkaart ziet er ook weer helemaal top uit.
Super gedaan Claudia.
Veel plezier op de beurs.
Neem maar een dikke portemonnee mee.
Groetjes,
Carla

Ria zei

Mooie kaart Claudia.
Gr Ria

Anita Meijer zei

Wat een geweldige kerstkaart heb je gemaakt Claudia, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

jolanda zei

hele mooie kaart

Josje zei

Wat een leuke kaart en wat heb je al veel kerstkaarten gemaakt zeg ik ben. Nog lang nietzo ver

!neke zei

Wat een productie!
Zoveel kaarten!
Hij is super!
Grts.!neke

Stephanie zei

What a sweet Christmas card. Thanks for playing bingo this week with us at Catch The Bug.

Tammy Miller zei

What a great project, very cute!! We appreciate you taking the time to join joining our September Bingo Challenge at CTB! Hope to see you again very soon!